wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Wzmacniacze2 » Zintegrowane3 » Marantz HD-AMP1
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Producenci
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Ankieta

Czy podoba Ci się nasz sklep?

  • Tak, bardzo!
  • Średnio na jeża
  • Jest kiepski

Chmura tagów
Waluta
Marantz HD-AMP1Marantz HD-AMP1Marantz HD-AMP1
Marantz HD-AMP1Marantz HD-AMP1Marantz HD-AMP1
Darmowa dostawa

Marantz HD-AMP1

MARANTZ
Marantz HD-AMP1
Średnia ocena (5/5):
Średnia ocena 5/5
(głosów 1)

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 36 miesięcy (wymagana bezpłatna rejestracja), realizowana w systemie door-to-door przez autoryzowany centralny serwis.

Kolor wykończenia
Black
Black
Premium Silver
Premium Silver

Cena: 4 995,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • marka MARANTZ
  • Zastosowanie
  • Akcesoria opcjonalne (6)
  • Recenzje produktu (1)

Marantz HD-AMP1

Kompaktowy i stylowy wzmacniacz stereo

Nowo opracowany Marantz HD-AMP1 jest wysokiej klasy kompaktowym wzmacniaczem o znakomitym, eleganckim, klasycznym wyglądzie. Małe rozmiary nie powinny jednak wprowadzać w błąd: jego zaawansowana technologia wzmacniania impulsowego dostarcza aż 70 watów przy 4 omach, podczas gdy jego podwójny zegar z rezonatorem kwarcowym i dyskretnym przetwornikiem cyfrowo-analogowym umieszczonym za filtrem z modułami HDAM-SA2 Marantza sprawiają, że zwykły dźwięk brzmi tak znakomicie, jakby był wysokiej rozdzielczości. Nowy wzmacniacz daje także unikatową technologię cyfrowego filtrowania muzyki (Marantz Musical Digital Filtering – MMDF) z dwoma charakterystykami filtra do wyboru. To pozwala dostosować je do różnych gustów i muzyki. Każda z pietyzmem obsługuje nawet najdrobniejsze szczegóły dźwiękowego sygnału cyfrowego. Jako że współczesne nowe media pozwalają odtworzyć nie tylko rozdzielczość 44,1 kHz/16 bitów podobną do płyt CD, Marantz opracował układy cyfrowe zdolne odtworzyć sygnał w rozdzielczości do 384 kHz/32 bity oraz wspierające standardy DSD 2,8 MHz/5,6 MHz/11,2 MHz. Przez cyfrowe wejścia optyczne i koaksjalne można podłączyć telewizor lub dekoder telewizyjny, a przez port USB-B strumieniować muzykę wprost z komputera PC lub Mac. Przez złącze USB na panelu czołowym mogą być podpięte także iDevices. By zabezpieczyć jakość podczas połączenia z komputerem, zwiększono izolację wokół wejścia USB-B. W ten sposób są eliminowane zakłócenia wysokiej częstotliwości generowane przez komputer, które wchodzą do HD-AMP1. Informacje o głośności, wejściach, rozdzielczości i inne są wyświetlane na stylowym podświetlanym wyświetlaczu Marantz. Lity aluminiowy front jest wspierany przez dwuwarstwową płytę dolną i panele boczne wykonane w stylu retro – wyglądają jak drewniane. Witaj w świecie kompaktowej doskonałości.

Seria Marantz MusicLink Series

Wskrzeszając serię MusicLink, Marantz po raz kojelny podkreśla swoje zaangażowanie w czystość odtwarzanej muzyki. Seria ta trafiła na rynek w 1990 roku. Miała się koncentrować na odtworzeniu najważniejszych elementów muzyki za pomocą małych, rzadko widywanych części do projektowania. Cel był prosty: dostarczyć słuchaczowi wszystkich emocji i muzycznych szczegółów oryginalnego nagrania, a jednocześnie zapewnić elegancki wygląd i poczucie luksusu. Nie przypadkiem tworzy ją obecnie Ken Ishiwata, który projektował znakomite produkty wcześniejszej serii MusicLink.

Unikatowa jakość dźwięku Marantza z audiofilskim przetwornikiem cyfrowo-analogowym
Nie dać się zwieść kompaktowemu rozmiarowi. HD-AMP1 daje 2x 70 W przy 4 omach, z łatwością radząc sobie nawet z najbardziej wymagającymi fragmentami muzyki. Dzieje się to za sprawą niezwykle stabilnego zasilania i opracowanej we własnym zakresie technologii sprzężenia zwrotnego. Układ podwójnego zegara (Dual Crystal Clock) i dyskretny przetwornik analogowo-cyfrowy umieszczony za filtrem wraz z cenionymi modułami przedwzmacniacza HDAM sprawiają, że dźwięk uważany za standardowy brzmi tak znakomicie, jakby był wysokiej rozdzielczości. Przeznaczony dla audiofilów wysokoprądowy przetwornik cyfrowo-analogowy SABRE o parametrach przetwarzania nie niższych niż 384 kHz/32 bity jest w stanie z łatwością odtworzyć nawet najmniejsze szczegóły.

Cyfrowe filtrowanie muzyki (Marantz Musical Digital Filtering)
HD-AMP1 ma unikatowe cyfrowe filtrowanie muzyki (Marantz Musical Digital Filtering – MMFD). Inspiracją do jego powstania była technologia klasy audiofilskiej. Dla Marantza użycie standardowego filtrowania cyfrowego nie jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ ma ono zasadnicze znaczenie dla odtwarzania wejściowego sygnału cyfrowego. Dlatego firma wiele zainwestowała, by zdobyć ekspercką wiedzę. To doprowadziło do opracowania technologii Marantz Music Mastering. Zyskała ona wielkie uznanie. Wykorzystano ją w obsypanej nagrodami serii Premium Range 11. Została dostosowana do projektu HD-AMP1 i jako nowe rozwiązanie nazwano ją Marantz Musical Digital Filtering. Dwie dostępne charakterystyki filtra zaspokajają różne gusta, a każda z pietyzmem obsługuje nawet najdrobniejsze szczegóły dźwiękowego sygnału cyfrowego, przekształcając pliki nowych mediów w najlepsze wykonanie dźwięku wysokiej rozdzielczości.

Koncepcja specjalnego wzmacniacza impulsowego
HD-AMP1 jest pierwszym produktem hi-fi w historii firmy Marantz, który korzysta z koncepcji wzmacniacza impulsowego. Dotychczas wzmacniacze impulsowe (klasa D) miały pewne ograniczenia, przez które wymagający inżynierowie Marantza nie mogli ich brać pod uwagę przy produkcji urządzeń hi-fi klasy premium. Obecnie HD-AMP1 łączy unikatowe technologie Marantz HDAM: koncepcję wzmacniacza impulsowego i ogólne sprzężenie zwrotne, by zagwarantować niezmienną wydajność podczas współpracy z szeroką paletą głośników. W porównaniu ze zwykłym wzmacniaczem impulsowym HD-AMP1 nie bierze sygnału zwrotnego na wyjściu modułu wzmacniacza, ale tuż za filtrem LC. Gdy sygnał zwrotny jest pobierany przed filtrem LC, podłączone głośniki są pomijane podczas wzmocnienia. Z tego powodu wzmacniacz silnie reaguje na podłączone głośniki, co prowadzi do zmian wydajności. Dzięki starannie zaprojektowanemu wzmacniaczowi impulsowemu i pobieraniu sygnału zwrotnego po filtrze LC wpływ podłączonych głośników staje się minimalny. W dodatku współczynnik tłumienia, czyli stosunek impedancji znamionowej podłączonego głośnika do impedancji wyjściowej wzmacniacza, staje się także mniej czuły na częstotliwość. Szybkie tempo narastania wzmocnienia i wysoka jakość samego filtru LC zapewniają szerokie pasmo i płaską odpowiedź częstotliwościową. Wszystko to składa się na zadziwiającą wydajność hi-fi w kompaktowej obudowie.

Modern connectivity
The HD-AMP1 not only builds on the famous Marantz sound, it is also highly connectable. Optical and coaxial digital inputs as well as a USB-B port enable you to stream music directly from a PC or MAC, or connect other digital sources. iDevices can also be connected via the USB port on the front. For even more connectivity, Marantz also included two analogue inputs. The USB-B works in asynchronous mode to support not only 384kHz/32bits high-resolution audio but also the DSD 2.8MHz, 5.6MHz and even 11.2MHz formats for maximized performance and the most direct way to enjoy excellent quality. To safeguard quality when connected to a computer, Marantz built extended isolation around the USB-B input to eliminate the chance of high frequency noise generated by the computer entering the HD-AMP1. 

Wyjście słuchawkowe wysokiej jakości
Dla miłośników muzyki delektujących się ulubionymi nagraniami za pośrednictwem słuchawek HD-AMP1 ma wysokiej jakości część słuchawkową z dedykowanym modułem wzmacniacza HDAM-SA2. Aby mogła współpracować z szerszą paletą słuchawek, wzmocnienie może być zmieniane od małego przez średnie po duże. Dzięki temu bez najmniejszego problemu można ustawić sterowanie słuchawkami od niskiej do wysokiej impedancji.

Elegant look
HD-AMP1 jest bez wątpienia ucztą dla uszu. Jednak wygląd też ma dobry. Lity aluminiowy front jest wspierany przez dwuwarstwową płytę dolną i panele boczne wykonane w stylu retro – wyglądają jak drewniane. Informacje o głośności, wejściach, rozdzielczości i inne są wyświetlane na stylowym podświetlanym wyświetlaczu Marantza bezpośrednio nawiązującym do uznanych projektów firmy. To przejaw kunsztu w czystej postaci.

Dwuwarstwowa obudowa i odlany z aluminium izolator 
HD-AMP1 jest umieszczony w dwuwarstwowej obudowie z dodatkową płytą dolną, która  tłumi jakiekolwiek niekorzystne efekty zewnętrznych drgań mogące mieć wpływ na jakość dźwięku. Nóżki obudowy zawierają odlane z aluminium izolatory, by jeszcze lepiej pochłaniać zewnętrzne wibracje.

 

Przegląd kluczowych cech:
Wysokiej jakości wzmacniacz impulsowy 2x 70 W (4 omów RMS) 
Wzmacniacz sprzężenia zwrotnego przed przedwzmacniaczem
Szczegółowe odtworzenie dźwięku dzięki HDAM-SA2 i HDAM-SA3
Technologia cyfrowego filtrowania muzyki (Marantz Musical Digital Filtering) 
Wejścia cyfrowe: 2x optyczne, koaksjalne i USB typu B zdolne przekazywać dźwięk wysokiej rozdzielczości w standardzie 384 kHz/32 bity; natywne wsparcie DSD 2.8, DSD 5.6 i DSD 11.2
Dodatkowe możliwości podłączenia dzięki 2 wejściom analogowym
Wysokiej jakości przetwornik cyfrowo-analogowy SABRE ES9010KM2 
Technologia podwójnego zegara zapewniająca wysoką jakość cyfrową 
Zwiększona izolacja wejścia USB-B, pozwalająca uniknąć komputerowych zakłóceń dźwięku
Wejście USB na panelu czołowym obsługujące standard iDevice
High-quality Headphone stage with selectable gain factor
Oryginalny terminal głośnikowy Marantz SPKT-1
Urządzenie dostępne w kolorach: czarnym i srebrnozłotym

 

altWiększość ludzi po prostu lubi słuchać muzyki. Ale dla niektórych jest ona pasją. Tak jak dla nas! Naszym zdaniem, muzyka powinna być odtwarzana dokładnie tak, jak zamierzył jej twórca i nic, absolutnie nic, nie powinno stać jej na przeszkodzie. Dlatego filozofia firmy Marantz ma jedno jedyne motto: „Ponieważ Muzyka Jest Ważna”.
 

Seria "Range" i seria "Premium"


Marantz oferuje dwie linie produktowe. Seria "Range" jest znana z możliwości elastycznego tworzenia własnego systemu audio, odpowiedniego dla każdego stylu życia jaki można sobie wyobrazić.Natomiast bardzo wysokiej klasy seria "Premium" gwarantuje purystom sprzętu hi-fi niesamowite wrażenia odsłuchowe.

Dalsze kategorie produktów zostały opracowane na przestrzeni lat, takie jak modele "Reference", wiernie odtwarzające muzycznych emocji.

Wreszcie, modele z sygnaturą KI (Ken Ishiwata) oferują niezrównaną jakość. Ken Ishiwata jest wybitnie utalentowanym projektantem sprzętu audio, który wierzy że odtwarzany dźwięk powinien mieć taki wpływ na słuchacza, w jaki żadne inne uczucie nie jest w stanie. Jego osobisty podpis na produkcie Marantz jest znakiem bezkompromisowej wierności oryginalnemu utworowi, tak jak chciał artysta.
 

Filozofia


Muzyka jest częścią naszej codzienności. Nawet we współczesnym, zmieniającym się świecie, w którym dźwięk łączy się z obrazem, muzyka jest składnikiem definiującym kształt całości. Wnosi ona do obrazu emocje, napełnia pasją nasze doświadczenia. Dlatego realistyczne odwzorowanie muzyki jest naszym zasadniczym celem.

Filozofia stojąca za unikalnym brzmieniem produktów Marantz

Wiemy, że prawdziwe Hi-Fi odtwarza magię koncertu na żywo. Chodzi o to, aby doświadczyć muzyki w takiej formie, jaką zamierzył jej twórca – i to nawet w kinie. To właśnie muzyka jest nośnikiem ekstazy i agonii, o której opowiada historia przedstawiona w filmie. Dla firmy Marantz perfekcyjne specyfikacje i doskonałość techniczna ma znaczenie tylko wtedy, jeżeli produkt otwiera przed słuchaczem potęgę, podniecenie i emocje, które niesie muzyka.
 

Nasze dziedzictwo technicznej doskonałości pozwala nam tworzyć komponenty, które umieją przekazywać skalę, barwę, wysokość i dynamikę nagrania, czyli, de facto, jego kwintesencję.

Muzyka ma właściwości magiczne, a my staramy się, aby jej nośnik działał na inne zmysły tak samo dobrze, jak działa na słuch. Projekt techniczny i wzornictwo każdego produkowanego przez nas komponentu ma być dopełnieniem stylu życia melomana.

Szczycimy się tym, że zasady te dotyczą wszystkich naszych produktów. Nasze domowe komponenty audio/video – wszystkie razem i każdy z osobna – oferują reprodukcję najczystszej, najbardziej realistycznej muzyki w twoim domu.

Wiemy, że prawdziwe Hi-Fi odtwarza magię koncertu na żywo – chodzi o to, aby doświadczać muzyki takiej, jaką stworzył ją artysta.

Ponieważ Muzyka Jest Ważna!
 

Ken Ishiwata


W świetle reflektorów
"Muzyka jest najwyższą formą sztuki. Jest również najszlachetniejsza. Muzyka to ludzkie emocje, które udało się uchwycić, skrystalizować, zamknąć w konkretnej formie… a następnie przekazać innym.”

Ken Ishiwata jest prawdopodobnie najbardziej wpływową osobowością w dzisiejszej branży hi-endowych urządzeń audio. Zyskał sobie powszechne uznanie za niezwykły talent polegający na konceptualizacji reprodukcji dźwięku o powalającej jakości. Jego poglądy i wizje są gorliwie relacjonowane przez światową prasę branży Hi-Fi i łapczywie pochłaniane przez miłośników muzyki na całym świecie.

Przez ponad 30 lat łączy on swoją miłość do muzyki z inżynieryjnym projektowaniem konceptualnym, tworząc produkty audio o niezrównanie wysokiej jakości.

Ken Ishiwata dogłębnie bada wszystkie nowozaprojektowane komponenty Marantz. Inni miłośnicy muzyki na całym świecie mogą się nimi cieszyć dopiero wtedy, kiedy uzyskają one jego aprobatę.

Poszukiwanie protegowanych

Od czasu do czasu pojawia się komponent, w którym Ken Ishiwata dostrzega „większy potencjał”. Pan Ishiwata zabiera się wtedy za optymalizowanie „protegowanego”. Proces ten oznacza coś więcej, niż tylko zamianę kluczowych elementów składowych na droższe, obejmuje on bowiem precyzyjny dobór i subtelne łączenie, testowanie, odsłuch i ponowne testowanie. Poszukiwanie kombinacji doskonałej. Jak mówi sam Ishiwata: „To jak, jak podczas każdego koncertu: wszyscy muzycy muszą rozumieć swoje partie i być w stanie je zagrać”. Nic dodać. Nic ująć.” Kiedy już zostaje osiągnięta harmonijna jedność, rodzi się nowy komponent z sygnaturą KI."



Wywiad z Kenem Ishiwata’ą

KI: “Można chyba powiedzieć, że wszystko zaczęło się, kiedy miałem 10 lat – wtedy właśnie stworzyłem swój pierwszy wzmacniacz, a od tego czasu zbudowałem ich bardzo wiele. W szkole średniej miałem przyjaciela, którego ojciec był audiofilem. Kiedy dowiedział się, że jestem skrzypkiem i uwielbiam słuchać nagrań, zaprosił mnie do swojego pokoju odsłuchowego. Powiedział: „Ken, musisz tego posłuchać. To cię odmieni.” Położył longplay na gramofonie i opuścił igłę na rowki. Dźwięk z głośników, który dotąd znałem, był tego dnia bardzo odmienny. Głos Julie London był znacznie bardziej żywy, bliższy i bardziej seksowny. Nigdy wcześnie nie słyszałem nagranego głosu wokalisty w tak ciepły i intymny sposób. To wydarzenie niezmiernie mnie poruszyło. Przyjrzałem się jego systemowi audio i zauważyłem dziwny przedni panel urządzenia w kolorze złotego szampana z nazwą, o której nigdy dotąd nie słyszałem. Był to wzmacniacz ‘Marantz’ Model 7C. Nie wiedziałem wtedy, że wzmacniacz może robić tak fundamentalną różnicę. Muzyka, która przez niego płynęła poruszyła mnie tak bardzo, ze do dziś świetnie pamiętam emocję i radość związane z tą wyjątkową chwilą.

To było moje pierwsze spotkanie z marką Marantz, które rozbudziło we mnie wielkie zaciekawienie modelem 7C. Oczywiście był on zbyt drogi, abym go mógł kupić, więc nakłoniłem ojca przyjaciela, żeby pożyczył mi swój egzemplarz. Zabrałem go do domu i przestudiowałem każdy jego detal, a następnie zabrałem się za tworzenie kopii. To był dzień, w którym rozpocząłem wędrówkę po fascynującym świecie projektowania urządzeń Hi-Fi. Świata mikroskopijnej złożoności, ale również całościowej pełni.”

Pytanie: Jakie były największe wyzwania podczas pracy nad budową kopii wzmacniacza Marantz Model 7C?

KI: “Były to czasy, w których projekty Marantz’a były bardzo skomplikowane, dlatego też największym wyzwaniem były dla mnie wyrafinowane schematy obwodów. Problem z modelem Saul B Marantz Model 7C polega na tym, że przy braku ostrożności wpada on w oscylacje. Oscylacje te występują przy znacznie wyższych częstotliwościach, i to było głównym wyzwaniem. Zacząłem również przyglądać się technice budowy okablowania i najlepszym sposobom lutowania elementów. Studiowałem te i wiele innych elementów używając Modelu 7C w charakterze schematu. To był początek mojej techniki projektowania konceptualnego. W końcu zrozumiałem i doceniłem sposób, w jaki te wszystkie odmienne elementy wzajemnie współdziałają podczas interpretacji sygnału dźwiękowego, nie tylko jako funkcji elektronicznej, ale w sposób znaczenie okrąglejszy, pełniejszy i piękniejszy.”

Pytanie: Mówisz: „nie tylko jako funkcji elektronicznej, ale w sposób znaczenie okrąglejszy, pełniejszy i piękniejszy”. Jak więc mierzy się jakość?

KI: “Oczywiście mamy odpowiednie przyrządy. Ale mogą one zmierzyć „parametry dźwiękowe” tylko w sposób statyczny. Przyrządy dokonują wyłącznie pomiaru chwilowego – to tak, jakby zrobić zdjęcie tancerzowi: obraz jest precyzyjny, ale nie przedstawia dynamiki, prędkości ani rytmu tańca. Muzyka jest też zjawiskiem dynamicznym. Jej barwa, głośność, wysokość i intensywność ulegają ciągłym zmianom. Dlatego tez za każdym razem, kiedy pracuję nad produktem mierzę jego jakość przez referencję do utworu muzycznego, który perfekcyjnie znam od strony dźwiękowej i percepcyjnej z oryginalnego źródła. Tylko wtedy mogę stwierdzić, jaki jest charakter indywidualnego komponentu, jako elementu składowego całości.

Kluczowe znaczenie ma zrozumienie, co oznacza jakość dla oryginalnej muzyki. Myślę, że jest to jedyny sposób, aby wyznaczyć właściwy proces projektowania. Nie można po prostu wziąć komercyjnej płyty CD jako punktu odniesienia, ponieważ nic nie wiadomo o autentyczności jej pochodzenia. W firmie Marantz ta ważna zasada jest dla nas absolutną koniecznością.”

Pytanie: A więc ocena jakości (i jej podnoszenie) zależy od zrozumienia relacji panujących pomiędzy poszczególnymi elementami charakterystyki dźwiękowej.

KI: “Zasadniczo tak, ale w rzeczywistości charakterystyki nigdy nie są takie same. Kontekst zmienia naszą percepcję dźwięku w relacji do naszego otoczenia. Mamy oczywiście udokumentowane metodologie badania i rozwoju naszych projektów, ale czasami musimy wykorzystać zupełnie inne elementy, aby uzyskać pożądane wyniki. Nie ma „gotowego przepisu” na dobry projekt. Na przykład, jeżeli ktoś uważa, że zmiany wprowadzone przeze mnie w jednym modelu są wytyczną do zaprojektowania innego, to jest w błędzie. Ponieważ czułość różnych kombinacji elementów daje komponentowi unikalną charakterystykę, która sprawia, że jest on interesujący. Weźmy na przykład taką drużynę piłkarską. Można zgromadzić w niej 11 najlepszych zawodników na świecie, ale to nie znaczy, że na pewno wygrają oni mecz. To właśnie w szczegółowej charakterystyce każdego z tych graczy należy szukać prawdziwej harmonii, i tak samo musi to rozumieć dobry inżynier branży Hi-Fi.”

Pytanie: Jest oczywiste, że uwielbiasz projektować systemy audio, ale czy bardziej niż samą muzykę?

KI: “Nie, muzykę kocham ponad wszystko. Uważam, że muzyka jest najwspanialszą formą sztuki, jaką kiedykolwiek stworzyła ludzkość. Muzyka przemawia bezpośrednio do serca. Nawiązuje połączenie z emocjami. Tworzy wrażenia, które trwają. Muzyka jest ponadczasowa.”

Pytanie: Stworzyłeś Perły KI, aby uczcić 30-lecie swojej współpracy z firmą Marantz. Co sprawia, że są one tak wyjątkowe?

KI: Chciałbym móc powiedzieć, że jest to taka - a taka kombinacja elementów, ich powlekana miedzią konstrukcja nośna, albo jeszcze coś innego. Ale – jak już wyjaśniałem – kwintesencją jest tu sposób, w jaki wszystkie te różnorodne elementy współpracują ze sobą jako całościowy system. Dlaczego Beatlesi byli tak wyjątkowi? Czy sprawiły to piosenki pisane przez Johna i Paula? Czy może realizm Ringo lub mistycyzm George’a? Albo może jeszcze coś innego? Przyczyną były wszystkie te charaktery i fakt, że oni wszyscy współpracowali ze sobą tworząc całość. Jeżeli by zmienić tylko jeden element – wpłynęłoby to na cały zespół.

Pytanie: Na końcu powiedz, co według ciebie nas czeka w przyszłości w branży hi-endowego audio.

KI: To, co mamy od zawsze: emocje.


✅ Wzmacniacz zintegrowany to połączenie przedwzmacniacza i końcówki mocy w jednej obudowie, a więc jest to wzmacniacz najbardziej popularny a co za tym idzie, wzmacniacz zintegrowany jest najczęściej wykorzystywany w systemach domowych jako wzmacniacz stereo.
Najczęściej (choć nie zawsze) sekcja przedwzmacniacza i końcówka mocy czerpie zasilanie z jednego transformatora, a więc wzmacniacz zintegrowany jest rozwiązaniem kompaktowym, ale nie idealnym stąd praktycznie każdy producent systemów audio w swojej ofercie posiada dzielone wzmacniacze a więc osobno przedwzmacniacz oraz końcówka mocy.

✅ Z ekonomicznego punktu widzenia klasyczny zintegrowany wzmacniacz stereo jest najbardziej powszechny, a dodatkowo najnowsze konstrukcje wyposażone są w przetwornik cyfrowo analogowy dla swobody podłączenia cyfrowych źródeł dźwięk, takich jak komputer, odtwarzacze sieciowe, konsole gier, odtwarzacze Blu-Ray czy w końcu telewizor. Nie rzadko również na wyposażeniu znajdziemy przedwzmacniacz gramofonowy, a więc podążając tą drogą zbliżamy się do punktu prezentacji muzyki w sposób najbardziej wierny tj. z czarnej płyty.

✅ Wybierając swój zintegrowany wzmacniacz stereo nie skupiaj pełnej uwagi na ilości mocy wyrażanej w Watach. Parametr ten jest tylko częściowo istotny, jednak nic on nie mówi o wydajności prądowej, która jest istotą każdego wzmacniacza stereo. Zwróć raczej uwagę na solidność komponentów oraz tradycję dźwięku danej marki.
PS Audio PerfectWave AC-5

PS Audio PerfectWave AC-5

1 750,00 zł
szt. Do koszyka
PS Audio PerfectWave AC-3

PS Audio PerfectWave AC-3

860,00 zł
szt. Do koszyka
PS Audio Dectet Power Center

PS Audio Dectet Power Center

2 280,00 zł
szt. Do koszyka
Essential Audio Tools Mains Multiplier 8

Essential Audio Tools Mains Multiplier 8

2 799,00 zł
szt. Do koszyka
Autor recenzji: Wiśniewski Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji: 27-10-2016
Nowoczesny wygląd, perfekcyjne wykonanie oraz rewelacyjne brzmienie sprawiły, że wzmacniacz Marantz HD-AMP1 stał się podstawowym elementem mojego domowego systemu. HD-AMP1 posiada wysokiej klasy przetwornik C/A oraz autorskie końcówki mocy. Marantz HD-AMP1 gra żywo, dynamicznie, otwarcie i przejrzyście. Średnie tony są dokładne, a jednocześnie odważne. Góra jest selektywna. Bas jest zdyscyplinowany, potrafi być krótki i zwarty. Słuchanie muzyki na HD-AMP1 stało się przyjemnością.
Pozostałe produkty z kategorii
Onkyo A-9070

Onkyo A-9070

4 699,00 zł
Cyrus 6 DAC

Cyrus 6 DAC

5 499,00 zł
Marantz PM-14S1 SE

Marantz PM-14S1 SE

10 995,00 zł
alt
© K2 Audio 2019 | WARSZAWA - KATOWICE - KRAKÓW | znaki towarowe należą do ich właścicieli
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl