wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Odtwarzacze Sieciowe2 » Marantz NA8005
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Producenci
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Ankieta

Czy podoba Ci się nasz sklep?

  • Tak, bardzo!
  • Średnio na jeża
  • Jest kiepski

Chmura tagów
Waluta
Marantz NA8005Marantz NA8005Marantz NA8005
Marantz NA8005Marantz NA8005Marantz NA8005
Super promocjaPolecamyDarmowa dostawa

Marantz NA8005

MARANTZ
Marantz NA8005
Średnia ocena (5/5):
Średnia ocena 5/5
(głosów 1)

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 36 miesięcy (wymagana bezpłatna rejestracja), realizowana w systemie door-to-door przez autoryzowany centralny serwis.

Kolor wykończenia
Black
Black
Premium Silver
Premium Silver

Cena: 4 499,00 zł

Cena poprzednia: 4 995,00 zł

Cena katalogowa: 4 995,00 zł

Oszczędzasz: 496,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • marka MARANTZ
  • o odtwarzaczach sieciowych...
  • Recenzje produktu (1)

Marantz NA8005

Wysokiej klasy odtwarzacz sieciowy z DSD i dostępem do przetwornika

Niezależnie, gdzie gromadzisz swoją ulubioną muzykę, teraz możesz cieszyć się odsłuchem w najwyższej, możliwej jakości, ponieważ sieciowy odtwarzacz NA8005 z USB-DAC połączy się z każdym możliwym urządzeniem- z Twoim komputerem, zewnętrznym dyskiem twardym, dyskiem NAS, jak również z radiem Internetowym oraz serwisem muzycznym Spotify Connect. Ponadto, tryb DAC posiada wejścia optyczne i koaksjalne, jak również USB-B, co oznacza, że możesz korzystać z wysokiej jakości przetwornika DAC NA8005 oraz wysokiej jakości stopniem wyjściowym audio z modułami HDAM-SA2, aby strumieniować muzykę bezpośrednio z Twojego komputera PC. Odtwarzacz przejmuje funkcje karty muzycznej komputera PC, a port USB-B działa w trybie asynchronicznym obsługując nie tylko 192 Hz i 24 bity, ale także DSD 2.8 MHz oraz 5.6MHz dla najlepszej możliwej jakości dźwięku. To jest najbardziej bezpośrednia metoda odtwarzania muzyki w wysokiej jakości. Za pomocą połączenia sieciowego możesz strumieniować nawet pliki FLAC o wysokiej częstotliwości, a także pliki DSD. Żeby tego było mało, odtwarzacz obsługuje technologię AirPlay, aby było możliwe bezpośrednie strumieniowanie z Twojego urządzenia Apple oraz z programu iTunes. W celu umożliwienia ładowania baterii i odtwarzania muzyki NA8005 jest wyposażony w wejście USB na przodzie, do którego można podłączyć iPoda. Mimo bardzo szerokiej różnorodności połączeniowej, odtwarzacz Marantza zadziwia łatwością obsługi, która jest możliwa poprzez duży ekran wyświetlacza lub za pomocą aplikacji Marantz Remote App dla urządzeń Apple lub Android.

Specyfikacja:
  • sieciowy odtwarzacz DLNA 1.5 ze strumieniowaniem sieciowym, technologią AirPlay, radiem Internetowym oraz zintegrowaną obsługą Spotify Connect.
  • strumieniowanie sieciowe: obsługa formatów DSD, FLAC 192/24, WAV 192/24, ALAC oraz wsparcie funkcji Gapless
  • tryb DAC z 3 cyfrowymi wejściami (USB, koaksjalne, optyczne) i wejście USB-A na przodzie
  • posiada polskie menu
  • port USB-B działa w trybie asynchronicznym oraz umożliwia obsługę PCM do 192kHz/24bity oraz bezpośrednie strumieniowanie DSD2.8 i 5.6Mhz.
  • analogowe obwody dźwiękowe zawierające Marantz HDAM®-SA2 dla zapewnienia najwyższej jakości dźwięku
  • audiofilski wysokowydajny DAC oraz precyzyjny podwójny system zegara
  • wysokiej jakości, specjalnie dobrane komponenty
  • w pełni dyskretna konstrukcja wzmacniacza słuchawkowego
  • systemowy pilot zdalnego sterowania do obsługi wzmacniacza, odtwarzacza CD oraz odtwarzacza sieciowego
  • waga netto: 7.20 kg
  • wymiary produktu: 440 x 105 x 343 mm

altWiększość ludzi po prostu lubi słuchać muzyki. Ale dla niektórych jest ona pasją. Tak jak dla nas! Naszym zdaniem, muzyka powinna być odtwarzana dokładnie tak, jak zamierzył jej twórca i nic, absolutnie nic, nie powinno stać jej na przeszkodzie. Dlatego filozofia firmy Marantz ma jedno jedyne motto: „Ponieważ Muzyka Jest Ważna”.
 

Seria "Range" i seria "Premium"


Marantz oferuje dwie linie produktowe. Seria "Range" jest znana z możliwości elastycznego tworzenia własnego systemu audio, odpowiedniego dla każdego stylu życia jaki można sobie wyobrazić.Natomiast bardzo wysokiej klasy seria "Premium" gwarantuje purystom sprzętu hi-fi niesamowite wrażenia odsłuchowe.

Dalsze kategorie produktów zostały opracowane na przestrzeni lat, takie jak modele "Reference", wiernie odtwarzające muzycznych emocji.

Wreszcie, modele z sygnaturą KI (Ken Ishiwata) oferują niezrównaną jakość. Ken Ishiwata jest wybitnie utalentowanym projektantem sprzętu audio, który wierzy że odtwarzany dźwięk powinien mieć taki wpływ na słuchacza, w jaki żadne inne uczucie nie jest w stanie. Jego osobisty podpis na produkcie Marantz jest znakiem bezkompromisowej wierności oryginalnemu utworowi, tak jak chciał artysta.
 

Filozofia


Muzyka jest częścią naszej codzienności. Nawet we współczesnym, zmieniającym się świecie, w którym dźwięk łączy się z obrazem, muzyka jest składnikiem definiującym kształt całości. Wnosi ona do obrazu emocje, napełnia pasją nasze doświadczenia. Dlatego realistyczne odwzorowanie muzyki jest naszym zasadniczym celem.

Filozofia stojąca za unikalnym brzmieniem produktów Marantz

Wiemy, że prawdziwe Hi-Fi odtwarza magię koncertu na żywo. Chodzi o to, aby doświadczyć muzyki w takiej formie, jaką zamierzył jej twórca – i to nawet w kinie. To właśnie muzyka jest nośnikiem ekstazy i agonii, o której opowiada historia przedstawiona w filmie. Dla firmy Marantz perfekcyjne specyfikacje i doskonałość techniczna ma znaczenie tylko wtedy, jeżeli produkt otwiera przed słuchaczem potęgę, podniecenie i emocje, które niesie muzyka.
 

Nasze dziedzictwo technicznej doskonałości pozwala nam tworzyć komponenty, które umieją przekazywać skalę, barwę, wysokość i dynamikę nagrania, czyli, de facto, jego kwintesencję.

Muzyka ma właściwości magiczne, a my staramy się, aby jej nośnik działał na inne zmysły tak samo dobrze, jak działa na słuch. Projekt techniczny i wzornictwo każdego produkowanego przez nas komponentu ma być dopełnieniem stylu życia melomana.

Szczycimy się tym, że zasady te dotyczą wszystkich naszych produktów. Nasze domowe komponenty audio/video – wszystkie razem i każdy z osobna – oferują reprodukcję najczystszej, najbardziej realistycznej muzyki w twoim domu.

Wiemy, że prawdziwe Hi-Fi odtwarza magię koncertu na żywo – chodzi o to, aby doświadczać muzyki takiej, jaką stworzył ją artysta.

Ponieważ Muzyka Jest Ważna!
 

Ken Ishiwata


W świetle reflektorów
"Muzyka jest najwyższą formą sztuki. Jest również najszlachetniejsza. Muzyka to ludzkie emocje, które udało się uchwycić, skrystalizować, zamknąć w konkretnej formie… a następnie przekazać innym.”

Ken Ishiwata jest prawdopodobnie najbardziej wpływową osobowością w dzisiejszej branży hi-endowych urządzeń audio. Zyskał sobie powszechne uznanie za niezwykły talent polegający na konceptualizacji reprodukcji dźwięku o powalającej jakości. Jego poglądy i wizje są gorliwie relacjonowane przez światową prasę branży Hi-Fi i łapczywie pochłaniane przez miłośników muzyki na całym świecie.

Przez ponad 30 lat łączy on swoją miłość do muzyki z inżynieryjnym projektowaniem konceptualnym, tworząc produkty audio o niezrównanie wysokiej jakości.

Ken Ishiwata dogłębnie bada wszystkie nowozaprojektowane komponenty Marantz. Inni miłośnicy muzyki na całym świecie mogą się nimi cieszyć dopiero wtedy, kiedy uzyskają one jego aprobatę.

Poszukiwanie protegowanych

Od czasu do czasu pojawia się komponent, w którym Ken Ishiwata dostrzega „większy potencjał”. Pan Ishiwata zabiera się wtedy za optymalizowanie „protegowanego”. Proces ten oznacza coś więcej, niż tylko zamianę kluczowych elementów składowych na droższe, obejmuje on bowiem precyzyjny dobór i subtelne łączenie, testowanie, odsłuch i ponowne testowanie. Poszukiwanie kombinacji doskonałej. Jak mówi sam Ishiwata: „To jak, jak podczas każdego koncertu: wszyscy muzycy muszą rozumieć swoje partie i być w stanie je zagrać”. Nic dodać. Nic ująć.” Kiedy już zostaje osiągnięta harmonijna jedność, rodzi się nowy komponent z sygnaturą KI."



Wywiad z Kenem Ishiwata’ą

KI: “Można chyba powiedzieć, że wszystko zaczęło się, kiedy miałem 10 lat – wtedy właśnie stworzyłem swój pierwszy wzmacniacz, a od tego czasu zbudowałem ich bardzo wiele. W szkole średniej miałem przyjaciela, którego ojciec był audiofilem. Kiedy dowiedział się, że jestem skrzypkiem i uwielbiam słuchać nagrań, zaprosił mnie do swojego pokoju odsłuchowego. Powiedział: „Ken, musisz tego posłuchać. To cię odmieni.” Położył longplay na gramofonie i opuścił igłę na rowki. Dźwięk z głośników, który dotąd znałem, był tego dnia bardzo odmienny. Głos Julie London był znacznie bardziej żywy, bliższy i bardziej seksowny. Nigdy wcześnie nie słyszałem nagranego głosu wokalisty w tak ciepły i intymny sposób. To wydarzenie niezmiernie mnie poruszyło. Przyjrzałem się jego systemowi audio i zauważyłem dziwny przedni panel urządzenia w kolorze złotego szampana z nazwą, o której nigdy dotąd nie słyszałem. Był to wzmacniacz ‘Marantz’ Model 7C. Nie wiedziałem wtedy, że wzmacniacz może robić tak fundamentalną różnicę. Muzyka, która przez niego płynęła poruszyła mnie tak bardzo, ze do dziś świetnie pamiętam emocję i radość związane z tą wyjątkową chwilą.

To było moje pierwsze spotkanie z marką Marantz, które rozbudziło we mnie wielkie zaciekawienie modelem 7C. Oczywiście był on zbyt drogi, abym go mógł kupić, więc nakłoniłem ojca przyjaciela, żeby pożyczył mi swój egzemplarz. Zabrałem go do domu i przestudiowałem każdy jego detal, a następnie zabrałem się za tworzenie kopii. To był dzień, w którym rozpocząłem wędrówkę po fascynującym świecie projektowania urządzeń Hi-Fi. Świata mikroskopijnej złożoności, ale również całościowej pełni.”

Pytanie: Jakie były największe wyzwania podczas pracy nad budową kopii wzmacniacza Marantz Model 7C?

KI: “Były to czasy, w których projekty Marantz’a były bardzo skomplikowane, dlatego też największym wyzwaniem były dla mnie wyrafinowane schematy obwodów. Problem z modelem Saul B Marantz Model 7C polega na tym, że przy braku ostrożności wpada on w oscylacje. Oscylacje te występują przy znacznie wyższych częstotliwościach, i to było głównym wyzwaniem. Zacząłem również przyglądać się technice budowy okablowania i najlepszym sposobom lutowania elementów. Studiowałem te i wiele innych elementów używając Modelu 7C w charakterze schematu. To był początek mojej techniki projektowania konceptualnego. W końcu zrozumiałem i doceniłem sposób, w jaki te wszystkie odmienne elementy wzajemnie współdziałają podczas interpretacji sygnału dźwiękowego, nie tylko jako funkcji elektronicznej, ale w sposób znaczenie okrąglejszy, pełniejszy i piękniejszy.”

Pytanie: Mówisz: „nie tylko jako funkcji elektronicznej, ale w sposób znaczenie okrąglejszy, pełniejszy i piękniejszy”. Jak więc mierzy się jakość?

KI: “Oczywiście mamy odpowiednie przyrządy. Ale mogą one zmierzyć „parametry dźwiękowe” tylko w sposób statyczny. Przyrządy dokonują wyłącznie pomiaru chwilowego – to tak, jakby zrobić zdjęcie tancerzowi: obraz jest precyzyjny, ale nie przedstawia dynamiki, prędkości ani rytmu tańca. Muzyka jest też zjawiskiem dynamicznym. Jej barwa, głośność, wysokość i intensywność ulegają ciągłym zmianom. Dlatego tez za każdym razem, kiedy pracuję nad produktem mierzę jego jakość przez referencję do utworu muzycznego, który perfekcyjnie znam od strony dźwiękowej i percepcyjnej z oryginalnego źródła. Tylko wtedy mogę stwierdzić, jaki jest charakter indywidualnego komponentu, jako elementu składowego całości.

Kluczowe znaczenie ma zrozumienie, co oznacza jakość dla oryginalnej muzyki. Myślę, że jest to jedyny sposób, aby wyznaczyć właściwy proces projektowania. Nie można po prostu wziąć komercyjnej płyty CD jako punktu odniesienia, ponieważ nic nie wiadomo o autentyczności jej pochodzenia. W firmie Marantz ta ważna zasada jest dla nas absolutną koniecznością.”

Pytanie: A więc ocena jakości (i jej podnoszenie) zależy od zrozumienia relacji panujących pomiędzy poszczególnymi elementami charakterystyki dźwiękowej.

KI: “Zasadniczo tak, ale w rzeczywistości charakterystyki nigdy nie są takie same. Kontekst zmienia naszą percepcję dźwięku w relacji do naszego otoczenia. Mamy oczywiście udokumentowane metodologie badania i rozwoju naszych projektów, ale czasami musimy wykorzystać zupełnie inne elementy, aby uzyskać pożądane wyniki. Nie ma „gotowego przepisu” na dobry projekt. Na przykład, jeżeli ktoś uważa, że zmiany wprowadzone przeze mnie w jednym modelu są wytyczną do zaprojektowania innego, to jest w błędzie. Ponieważ czułość różnych kombinacji elementów daje komponentowi unikalną charakterystykę, która sprawia, że jest on interesujący. Weźmy na przykład taką drużynę piłkarską. Można zgromadzić w niej 11 najlepszych zawodników na świecie, ale to nie znaczy, że na pewno wygrają oni mecz. To właśnie w szczegółowej charakterystyce każdego z tych graczy należy szukać prawdziwej harmonii, i tak samo musi to rozumieć dobry inżynier branży Hi-Fi.”

Pytanie: Jest oczywiste, że uwielbiasz projektować systemy audio, ale czy bardziej niż samą muzykę?

KI: “Nie, muzykę kocham ponad wszystko. Uważam, że muzyka jest najwspanialszą formą sztuki, jaką kiedykolwiek stworzyła ludzkość. Muzyka przemawia bezpośrednio do serca. Nawiązuje połączenie z emocjami. Tworzy wrażenia, które trwają. Muzyka jest ponadczasowa.”

Pytanie: Stworzyłeś Perły KI, aby uczcić 30-lecie swojej współpracy z firmą Marantz. Co sprawia, że są one tak wyjątkowe?

KI: Chciałbym móc powiedzieć, że jest to taka - a taka kombinacja elementów, ich powlekana miedzią konstrukcja nośna, albo jeszcze coś innego. Ale – jak już wyjaśniałem – kwintesencją jest tu sposób, w jaki wszystkie te różnorodne elementy współpracują ze sobą jako całościowy system. Dlaczego Beatlesi byli tak wyjątkowi? Czy sprawiły to piosenki pisane przez Johna i Paula? Czy może realizm Ringo lub mistycyzm George’a? Albo może jeszcze coś innego? Przyczyną były wszystkie te charaktery i fakt, że oni wszyscy współpracowali ze sobą tworząc całość. Jeżeli by zmienić tylko jeden element – wpłynęłoby to na cały zespół.

Pytanie: Na końcu powiedz, co według ciebie nas czeka w przyszłości w branży hi-endowego audio.

KI: To, co mamy od zawsze: emocje.

Odtwarzacze sieciowe zapewniają nam możliwość odtwarzania muzyki w tzw. strumieniu czyli bezprzewodowo lub z podłączonych portem USB masowych pamięci (dysk,pendrive).
Wyposażone są zwykle w radio internetowe dające możliwość odtwarzania olbrzymiej ilości stacji radiowych z całego Świata.

Prócz sterowania urządzenia pilotem zazwyczaj producent serwuje nam bezpłatną aplikację umożliwiającą sterowanie za pomocą urządzenia mobilnego tj. Smartfon lub Tablet. Funkcjonalność taka jest niezwykle przydatna, gdyż przeglądanie olbrzymiej zawartości muzycznej na mobilnym ekranie jedynie rozszerza funkcjonalność odtwarzacza sieciowego - wymagana domowa sieć Wi-Fi.
 
Autor recenzji: Tomasz I. Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji: 12-10-2016
Tak to już jest, że jak szukamy czegoś nowego do systemu to musi być to bezkompromisowe i najlepiej, żeby służyło nam kilka lat. I u mnie przyszedł czas na zakup odtwarzacza sieciowego z DAC. Po kilku porównaniach różnych modeli, wybór padł na Marantz'a NA8005. Sam fakt tego, że odtwarza niemal wszystkie formaty plików audio: WAV, WMA, MP3, MPEG-4 AAC, FLAC i ALAC a w tym także FLAC HD 192 kHz / 24bit i WAV 192 kHz / 24bit z DSD., a to nie jest osiągalne w tej cenie u konkurencji. Zaskoczeniem była dla mnie funkcja umożliwiająca zastosowanie NA8005 jako zewnętrznej karty muzycznej do mojego komputera. Marantz NA8005 posiada, szeroką gamę konwencjonalnych wejść koaksjalnych i optycznych, jak też asynchroniczne wejście USB. NA8005 wspiera też Apple AirPlay, Spotify Connect i odsługuje radio internetowe. Zainstalowany na froncie port USB służy mi do podłączenia smartfona czy tableta jako nośnika muzyki. Jeżeli chodzi o dźwięk to jest on gładki, nienachalny, słodkie wysokie tony niwelują niedoskonałości słabej jakości nagrań a sam bas jest soczysty, przez co zapewnia mocną podstawę i naturalność każdego gatunku muzycznego. Daję mojemu Marantz`owi NA8005 dużego kciuka w górę ;-)
Pozostałe produkty z kategorii
Onkyo C-N7050

Onkyo C-N7050

1 999,00 zł
McIntosh MB50

McIntosh MB50

9 600,00 zł
McIntosh MB100

McIntosh MB100

27 500,00 zł
NAIM ND5 XS

NAIM ND5 XS

12 999,00 zł
alt
© K2 Audio 2019 | WARSZAWA - KATOWICE - KRAKÓW | znaki towarowe należą do ich właścicieli
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl