wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Wzmacniacze2 » Zintegrowane3 » Marantz PM6006
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Producenci
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Ankieta

Czy podoba Ci się nasz sklep?

  • Tak, bardzo!
  • Średnio na jeża
  • Jest kiepski

Chmura tagów
Waluta
Marantz PM6006Marantz PM6006Marantz PM6006
Marantz PM6006Marantz PM6006Marantz PM6006
Super promocjaPolecamyDarmowa dostawa

Marantz PM6006

MARANTZ
Marantz PM6006
Średnia ocena (5/5):
Średnia ocena 5/5
(głosów 4)

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 36 miesięcy (wymagana bezpłatna rejestracja), realizowana w systemie door-to-door przez autoryzowany centralny serwis.

Kolor wykończenia
Black Ash
Black Ash
Premium Silver
Premium Silver

Cena: 1 795,00 zł

Cena poprzednia: 2 495,00 zł

Cena katalogowa: 2 495,00 zł

Oszczędzasz: 700,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • marka MARANTZ
  • Zastosowanie
  • Akcesoria opcjonalne (6)
  • Recenzje produktu (4)

Marantz PM6006

Wzmacniacz stereo 2 x 45W z przetwornikiem DAC CS4398

PM6006 to coś więcej niż tylko ulepszony następca obsypanego nagrodami wzmacniacza PM6005. O wiele więcej, ponieważ teraz możesz podłączyć ten wspaniały, zintegrowany wzmacniacz do jednego z wielu cyfrowych źródeł i wykorzystać jego najwyższej jakości przetwornik cyfrowo-analogowy, by cieszyć się niezrównaną jakością nowych multimediów.

Naturalnie, z poprzedniej wersji zachowaliśmy sekcje przedwzmacniacza i wzmacniacza mocy, zbudowane wyłącznie z elementów dyskretnych bez żadnego układu scalonego. A to dlatego, że specjalnie dobrane pojedyncze komponenty są nie tylko lepsze jakościowo od układów scalonych, ale także pozwalają na znacznie bardziej precyzyjne zestrojenie dźwięków, co przekłada się na większą przejrzystość i jasność odbioru.

Zachowaliśmy również ekranowany transformator toroidalny i zmodyfikowane kondensatory główne. Nie zapomnieliśmy oczywiście o wszystkich oryginalnych funkcjach: sześciu gniazdach wejściowych audio (w tym gramofonowym), dwóch parach pozłacanych złączy głośnikowych z połączeniem typu bi-wiring oraz pilocie zdalnego sterowania. Ale nowa jednostka posiada też optyczne i koncentryczne wejście cyfrowe. Przetwornikiem cyfrowo-analogowym jest tutaj wysokoprądowy układ CS4398 pracujący z sygnałem 24 bity/192 kHz, sprawdzony wielu produktach z serii Premium. Cała sekcja cyfrowa została zamknięta w dodatkowej metalowej obudowie, aby mieć pewność, że nie wpłynie w żaden sposób na przetwarzanie sygnału analogowego. Krótko mówiąc, nowy PM6006 to sprawdzone rozwiązanie i jednocześnie droga w przyszłość.

Specyfikacja PM6006:
  • zintegrowany wzmacniacz Current Feedback o mocy 2x 45W / 8 ohm rms
  • wejście cyfrowe (opt. / coax.) dla większych możliwości połączeniowyc
  • doskonała jakość audio ze źródła cyfrowego dzięki wysokiej jakości DAC CS4398 i Marantz HDAM SA2
  • w pełni ekranowany zespół DAC
  • pozłacane wejścia/wyjścia, włączając wejście Phono (MM)
  • zastrzeżone rozwiązanie Marantz w postaci układów HDAM-SA3
  • toroidalny transformator i wysokiej jakości komponenty
  • Pobór mocy w Watach   155
  • wysokiej jakości terminale głośnikowe (A / B przełączalne)
  • systemowy pilot zdalnego sterowania obsługujący wzmacniacz, odtwarzacz CD, odtwarzacz sieciowy
  • Wymiary (Sz. x Wy. x Gł.) mm    440 x 370 x 105
  • Waga w kg   7.6

altWiększość ludzi po prostu lubi słuchać muzyki. Ale dla niektórych jest ona pasją. Tak jak dla nas! Naszym zdaniem, muzyka powinna być odtwarzana dokładnie tak, jak zamierzył jej twórca i nic, absolutnie nic, nie powinno stać jej na przeszkodzie. Dlatego filozofia firmy Marantz ma jedno jedyne motto: „Ponieważ Muzyka Jest Ważna”.
 

Seria "Range" i seria "Premium"


Marantz oferuje dwie linie produktowe. Seria "Range" jest znana z możliwości elastycznego tworzenia własnego systemu audio, odpowiedniego dla każdego stylu życia jaki można sobie wyobrazić.Natomiast bardzo wysokiej klasy seria "Premium" gwarantuje purystom sprzętu hi-fi niesamowite wrażenia odsłuchowe.

Dalsze kategorie produktów zostały opracowane na przestrzeni lat, takie jak modele "Reference", wiernie odtwarzające muzycznych emocji.

Wreszcie, modele z sygnaturą KI (Ken Ishiwata) oferują niezrównaną jakość. Ken Ishiwata jest wybitnie utalentowanym projektantem sprzętu audio, który wierzy że odtwarzany dźwięk powinien mieć taki wpływ na słuchacza, w jaki żadne inne uczucie nie jest w stanie. Jego osobisty podpis na produkcie Marantz jest znakiem bezkompromisowej wierności oryginalnemu utworowi, tak jak chciał artysta.
 

Filozofia


Muzyka jest częścią naszej codzienności. Nawet we współczesnym, zmieniającym się świecie, w którym dźwięk łączy się z obrazem, muzyka jest składnikiem definiującym kształt całości. Wnosi ona do obrazu emocje, napełnia pasją nasze doświadczenia. Dlatego realistyczne odwzorowanie muzyki jest naszym zasadniczym celem.

Filozofia stojąca za unikalnym brzmieniem produktów Marantz

Wiemy, że prawdziwe Hi-Fi odtwarza magię koncertu na żywo. Chodzi o to, aby doświadczyć muzyki w takiej formie, jaką zamierzył jej twórca – i to nawet w kinie. To właśnie muzyka jest nośnikiem ekstazy i agonii, o której opowiada historia przedstawiona w filmie. Dla firmy Marantz perfekcyjne specyfikacje i doskonałość techniczna ma znaczenie tylko wtedy, jeżeli produkt otwiera przed słuchaczem potęgę, podniecenie i emocje, które niesie muzyka.
 

Nasze dziedzictwo technicznej doskonałości pozwala nam tworzyć komponenty, które umieją przekazywać skalę, barwę, wysokość i dynamikę nagrania, czyli, de facto, jego kwintesencję.

Muzyka ma właściwości magiczne, a my staramy się, aby jej nośnik działał na inne zmysły tak samo dobrze, jak działa na słuch. Projekt techniczny i wzornictwo każdego produkowanego przez nas komponentu ma być dopełnieniem stylu życia melomana.

Szczycimy się tym, że zasady te dotyczą wszystkich naszych produktów. Nasze domowe komponenty audio/video – wszystkie razem i każdy z osobna – oferują reprodukcję najczystszej, najbardziej realistycznej muzyki w twoim domu.

Wiemy, że prawdziwe Hi-Fi odtwarza magię koncertu na żywo – chodzi o to, aby doświadczać muzyki takiej, jaką stworzył ją artysta.

Ponieważ Muzyka Jest Ważna!
 

Ken Ishiwata


W świetle reflektorów
"Muzyka jest najwyższą formą sztuki. Jest również najszlachetniejsza. Muzyka to ludzkie emocje, które udało się uchwycić, skrystalizować, zamknąć w konkretnej formie… a następnie przekazać innym.”

Ken Ishiwata jest prawdopodobnie najbardziej wpływową osobowością w dzisiejszej branży hi-endowych urządzeń audio. Zyskał sobie powszechne uznanie za niezwykły talent polegający na konceptualizacji reprodukcji dźwięku o powalającej jakości. Jego poglądy i wizje są gorliwie relacjonowane przez światową prasę branży Hi-Fi i łapczywie pochłaniane przez miłośników muzyki na całym świecie.

Przez ponad 30 lat łączy on swoją miłość do muzyki z inżynieryjnym projektowaniem konceptualnym, tworząc produkty audio o niezrównanie wysokiej jakości.

Ken Ishiwata dogłębnie bada wszystkie nowozaprojektowane komponenty Marantz. Inni miłośnicy muzyki na całym świecie mogą się nimi cieszyć dopiero wtedy, kiedy uzyskają one jego aprobatę.

Poszukiwanie protegowanych

Od czasu do czasu pojawia się komponent, w którym Ken Ishiwata dostrzega „większy potencjał”. Pan Ishiwata zabiera się wtedy za optymalizowanie „protegowanego”. Proces ten oznacza coś więcej, niż tylko zamianę kluczowych elementów składowych na droższe, obejmuje on bowiem precyzyjny dobór i subtelne łączenie, testowanie, odsłuch i ponowne testowanie. Poszukiwanie kombinacji doskonałej. Jak mówi sam Ishiwata: „To jak, jak podczas każdego koncertu: wszyscy muzycy muszą rozumieć swoje partie i być w stanie je zagrać”. Nic dodać. Nic ująć.” Kiedy już zostaje osiągnięta harmonijna jedność, rodzi się nowy komponent z sygnaturą KI."



Wywiad z Kenem Ishiwata’ą

KI: “Można chyba powiedzieć, że wszystko zaczęło się, kiedy miałem 10 lat – wtedy właśnie stworzyłem swój pierwszy wzmacniacz, a od tego czasu zbudowałem ich bardzo wiele. W szkole średniej miałem przyjaciela, którego ojciec był audiofilem. Kiedy dowiedział się, że jestem skrzypkiem i uwielbiam słuchać nagrań, zaprosił mnie do swojego pokoju odsłuchowego. Powiedział: „Ken, musisz tego posłuchać. To cię odmieni.” Położył longplay na gramofonie i opuścił igłę na rowki. Dźwięk z głośników, który dotąd znałem, był tego dnia bardzo odmienny. Głos Julie London był znacznie bardziej żywy, bliższy i bardziej seksowny. Nigdy wcześnie nie słyszałem nagranego głosu wokalisty w tak ciepły i intymny sposób. To wydarzenie niezmiernie mnie poruszyło. Przyjrzałem się jego systemowi audio i zauważyłem dziwny przedni panel urządzenia w kolorze złotego szampana z nazwą, o której nigdy dotąd nie słyszałem. Był to wzmacniacz ‘Marantz’ Model 7C. Nie wiedziałem wtedy, że wzmacniacz może robić tak fundamentalną różnicę. Muzyka, która przez niego płynęła poruszyła mnie tak bardzo, ze do dziś świetnie pamiętam emocję i radość związane z tą wyjątkową chwilą.

To było moje pierwsze spotkanie z marką Marantz, które rozbudziło we mnie wielkie zaciekawienie modelem 7C. Oczywiście był on zbyt drogi, abym go mógł kupić, więc nakłoniłem ojca przyjaciela, żeby pożyczył mi swój egzemplarz. Zabrałem go do domu i przestudiowałem każdy jego detal, a następnie zabrałem się za tworzenie kopii. To był dzień, w którym rozpocząłem wędrówkę po fascynującym świecie projektowania urządzeń Hi-Fi. Świata mikroskopijnej złożoności, ale również całościowej pełni.”

Pytanie: Jakie były największe wyzwania podczas pracy nad budową kopii wzmacniacza Marantz Model 7C?

KI: “Były to czasy, w których projekty Marantz’a były bardzo skomplikowane, dlatego też największym wyzwaniem były dla mnie wyrafinowane schematy obwodów. Problem z modelem Saul B Marantz Model 7C polega na tym, że przy braku ostrożności wpada on w oscylacje. Oscylacje te występują przy znacznie wyższych częstotliwościach, i to było głównym wyzwaniem. Zacząłem również przyglądać się technice budowy okablowania i najlepszym sposobom lutowania elementów. Studiowałem te i wiele innych elementów używając Modelu 7C w charakterze schematu. To był początek mojej techniki projektowania konceptualnego. W końcu zrozumiałem i doceniłem sposób, w jaki te wszystkie odmienne elementy wzajemnie współdziałają podczas interpretacji sygnału dźwiękowego, nie tylko jako funkcji elektronicznej, ale w sposób znaczenie okrąglejszy, pełniejszy i piękniejszy.”

Pytanie: Mówisz: „nie tylko jako funkcji elektronicznej, ale w sposób znaczenie okrąglejszy, pełniejszy i piękniejszy”. Jak więc mierzy się jakość?

KI: “Oczywiście mamy odpowiednie przyrządy. Ale mogą one zmierzyć „parametry dźwiękowe” tylko w sposób statyczny. Przyrządy dokonują wyłącznie pomiaru chwilowego – to tak, jakby zrobić zdjęcie tancerzowi: obraz jest precyzyjny, ale nie przedstawia dynamiki, prędkości ani rytmu tańca. Muzyka jest też zjawiskiem dynamicznym. Jej barwa, głośność, wysokość i intensywność ulegają ciągłym zmianom. Dlatego tez za każdym razem, kiedy pracuję nad produktem mierzę jego jakość przez referencję do utworu muzycznego, który perfekcyjnie znam od strony dźwiękowej i percepcyjnej z oryginalnego źródła. Tylko wtedy mogę stwierdzić, jaki jest charakter indywidualnego komponentu, jako elementu składowego całości.

Kluczowe znaczenie ma zrozumienie, co oznacza jakość dla oryginalnej muzyki. Myślę, że jest to jedyny sposób, aby wyznaczyć właściwy proces projektowania. Nie można po prostu wziąć komercyjnej płyty CD jako punktu odniesienia, ponieważ nic nie wiadomo o autentyczności jej pochodzenia. W firmie Marantz ta ważna zasada jest dla nas absolutną koniecznością.”

Pytanie: A więc ocena jakości (i jej podnoszenie) zależy od zrozumienia relacji panujących pomiędzy poszczególnymi elementami charakterystyki dźwiękowej.

KI: “Zasadniczo tak, ale w rzeczywistości charakterystyki nigdy nie są takie same. Kontekst zmienia naszą percepcję dźwięku w relacji do naszego otoczenia. Mamy oczywiście udokumentowane metodologie badania i rozwoju naszych projektów, ale czasami musimy wykorzystać zupełnie inne elementy, aby uzyskać pożądane wyniki. Nie ma „gotowego przepisu” na dobry projekt. Na przykład, jeżeli ktoś uważa, że zmiany wprowadzone przeze mnie w jednym modelu są wytyczną do zaprojektowania innego, to jest w błędzie. Ponieważ czułość różnych kombinacji elementów daje komponentowi unikalną charakterystykę, która sprawia, że jest on interesujący. Weźmy na przykład taką drużynę piłkarską. Można zgromadzić w niej 11 najlepszych zawodników na świecie, ale to nie znaczy, że na pewno wygrają oni mecz. To właśnie w szczegółowej charakterystyce każdego z tych graczy należy szukać prawdziwej harmonii, i tak samo musi to rozumieć dobry inżynier branży Hi-Fi.”

Pytanie: Jest oczywiste, że uwielbiasz projektować systemy audio, ale czy bardziej niż samą muzykę?

KI: “Nie, muzykę kocham ponad wszystko. Uważam, że muzyka jest najwspanialszą formą sztuki, jaką kiedykolwiek stworzyła ludzkość. Muzyka przemawia bezpośrednio do serca. Nawiązuje połączenie z emocjami. Tworzy wrażenia, które trwają. Muzyka jest ponadczasowa.”

Pytanie: Stworzyłeś Perły KI, aby uczcić 30-lecie swojej współpracy z firmą Marantz. Co sprawia, że są one tak wyjątkowe?

KI: Chciałbym móc powiedzieć, że jest to taka - a taka kombinacja elementów, ich powlekana miedzią konstrukcja nośna, albo jeszcze coś innego. Ale – jak już wyjaśniałem – kwintesencją jest tu sposób, w jaki wszystkie te różnorodne elementy współpracują ze sobą jako całościowy system. Dlaczego Beatlesi byli tak wyjątkowi? Czy sprawiły to piosenki pisane przez Johna i Paula? Czy może realizm Ringo lub mistycyzm George’a? Albo może jeszcze coś innego? Przyczyną były wszystkie te charaktery i fakt, że oni wszyscy współpracowali ze sobą tworząc całość. Jeżeli by zmienić tylko jeden element – wpłynęłoby to na cały zespół.

Pytanie: Na końcu powiedz, co według ciebie nas czeka w przyszłości w branży hi-endowego audio.

KI: To, co mamy od zawsze: emocje.


✅ Wzmacniacz zintegrowany to połączenie przedwzmacniacza i końcówki mocy w jednej obudowie, a więc jest to wzmacniacz najbardziej popularny a co za tym idzie, wzmacniacz zintegrowany jest najczęściej wykorzystywany w systemach domowych jako wzmacniacz stereo.
Najczęściej (choć nie zawsze) sekcja przedwzmacniacza i końcówka mocy czerpie zasilanie z jednego transformatora, a więc wzmacniacz zintegrowany jest rozwiązaniem kompaktowym, ale nie idealnym stąd praktycznie każdy producent systemów audio w swojej ofercie posiada dzielone wzmacniacze a więc osobno przedwzmacniacz oraz końcówka mocy.

✅ Z ekonomicznego punktu widzenia klasyczny zintegrowany wzmacniacz stereo jest najbardziej powszechny, a dodatkowo najnowsze konstrukcje wyposażone są w przetwornik cyfrowo analogowy dla swobody podłączenia cyfrowych źródeł dźwięk, takich jak komputer, odtwarzacze sieciowe, konsole gier, odtwarzacze Blu-Ray czy w końcu telewizor. Nie rzadko również na wyposażeniu znajdziemy przedwzmacniacz gramofonowy, a więc podążając tą drogą zbliżamy się do punktu prezentacji muzyki w sposób najbardziej wierny tj. z czarnej płyty.

✅ Wybierając swój zintegrowany wzmacniacz stereo nie skupiaj pełnej uwagi na ilości mocy wyrażanej w Watach. Parametr ten jest tylko częściowo istotny, jednak nic on nie mówi o wydajności prądowej, która jest istotą każdego wzmacniacza stereo. Zwróć raczej uwagę na solidność komponentów oraz tradycję dźwięku danej marki.
PS Audio PerfectWave AC-5

PS Audio PerfectWave AC-5

1 750,00 zł
szt. Do koszyka
PS Audio PerfectWave AC-3

PS Audio PerfectWave AC-3

860,00 zł
szt. Do koszyka
PS Audio Dectet Power Center

PS Audio Dectet Power Center

2 280,00 zł
szt. Do koszyka
Essential Audio Tools Mains Multiplier 8

Essential Audio Tools Mains Multiplier 8

2 799,00 zł
szt. Do koszyka
Autor recenzji: Stanisław Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji: 07-02-2017
Pod wpływem AVS w Warszawie wybór padł na zestaw CD6006 z PM 6006. Pan Andrzej z firmy K2audio też miał tu swój wpływ za który mu bardzo dziękuję. Wzmacniacz ma ogromną moc. Zbieram na lepsze kolumny. Muzyka z CD perfect. Podłączony do dekodera TV sat przez wejście optyczne daje zajebiste efekty. Choć nie radzi sobie z dźwiękiem 5.1. Po prostu go nie odbiera. Np. canal+,MTV live. Natomiast filmy, super. Spakowałem kino domowe na strych. Podłączone kolumny aktywne Edifier chyba trzeba wymienić na pasywne. Jak kupię to się wypowiem. Tak czy owak jestem w pełni zadowolony. Polecam.
Autor recenzji: Bolo Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji: 07-10-2016
PM6006 to dobrej jakości wzmacniacz na którego pokładzie znajduje się przetwornik cyfrowo analogowy. Jakość przetwornika oceniam całkiem dobrze z uwagi na atrakcyjną cenę wzmacniacza. PM6006 brzmi dość energicznie i dynamicznie. Polecam wzmacniacz PM6006.
Autor recenzji: Marcin Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji: 03-10-2016
PM6006 jest dobrze zbudowany. Zapewnia moc i dźwięk na dobrym poziomie. PM6006 polecam do kolumn Dali Concept 6
Autor recenzji: Adrian Wojtyniuk Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji: 01-09-2016
Marantz PM6006 to super wzmacniacz. Dźwięk dynamiczny, spójny i w dobrej cenie. Polecam, szczególnie w połączeniu z gramofonem!
Pozostałe produkty z kategorii
McIntosh MA7200

McIntosh MA7200

32 500,00 zł
Rega Brio (2017)

Rega Brio (2017)

3 500,00 zł
Marantz PM5005

Marantz PM5005

1 495,00 zł1 199,00 zł
Denon PMA-30

Denon PMA-30

1 695,00 zł
McIntosh MAC7200

McIntosh MAC7200

34 500,00 zł
alt
© K2 Audio 2019 | WARSZAWA - KATOWICE - KRAKÓW | znaki towarowe należą do ich właścicieli
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl