wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » Marantz SA80053
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Producenci

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Ankieta

Czy podoba Ci się nasz sklep?

  • Tak, bardzo!
  • Średnio na jeża
  • Jest kiepski

Chmura tagów

Waluta

Marantz SA8005Marantz SA8005Marantz SA8005Marantz SA8005
Marantz SA8005Marantz SA8005Marantz SA8005Marantz SA8005
Nasz hitDarmowa dostawa

Marantz SA8005

MARANTZ

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
Transport indywidualny K2audio - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 36 miesięcy (wymagana bezpłatna rejestracja), realizowana w systemie door-to-door przez autoryzowany centralny serwis.

Kolor wykończenia
Black
Black
Premium Silver
Premium Silver

Cena: 4 995,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • marka MARANTZ
  • Recenzje produktu (0)

Marantz SA8005

Wysokiej klasy odtwarzacz CD
 
Dzięki użyciu wysokiej jakości komponentów i szybkich, symetrycznych obwodów o niższej impedancji odtwarzacz jest w stanie wiernie odwzorować szeroką gamę dźwiękową bez straty ani wzbogacania o dodatkowe niuanse. Mechanizm odtwarzacza praktycznie całkowicie eliminuje rezonans oraz redukuje do minimum zniekształcenia spektrum pasma, uzyskując wszystko, co najlepsze z jakości odtwarzanego dźwięku oferowanego przez płyty SACD. Podobnie jak SA-14S1 Premium,  model SA8005 także posiada tryb DAC. Jest również wyposażony w wejścia optyczne i coaxial digital oraz USB-B do bezpośredniego podłączenia do Twojego komputera PC. To oznacza, że możesz korzystać z wysokiej jakości DAC odtwarzacza oraz wyjścia audio z modułami HDAM®-SA2. Szczególnie z tego powodu nasz świeżo zaprojektowany odtwarzacz posiada technologię izolacji masa od sygnału, co praktycznie eliminuje szumy z komputera PC. Odtwarzacz może działać jak karta dźwiękowa dla komputera, a port USB-B działa w trybie asynchronicznym wspierając nie tylko 192 kHz / 24 bit, ale także DSD 2,8 MHz i 5,6 MHz dla uzyskania maksymalnej wszechstronności i jakości dźwięku. Wszystkie z powyższych źródeł korzystają z tego samego wysokiej jakości przetwarzania audio, więc cała Twoja muzyka będzie odtwarzana z taką samą intensywnością, energią i szczegółowością- niezależnie od podłączonego źródła. Miłego użytkowania!


WARTO PAMIĘTAĆ: Aby móc korzystać z połączenia i odtwarzania audio z komputera PC za pomocą połączenia kablem przez USB należy na początku zainstalować odpowiedni program do obsługi na Twój komupter. Nie jest to konieczne w przypadku korzystania z komputeów MAC. Program można ściągnąć w sekcji download. Informacje na temat instalacji programu zawarte są w instrukcji obsługi.


Specyfikacja:
  • odtwarzanie płyt SA-CD / CD, USB-A i DAC-Mode (USB-B, wejście optyczne i coaxialne) dla HD-Audio
  • port USB-B działający w trybie asynchronicznym i zdolny do przenoszenia sygnału PCM do 192kHz/24bit oraz DSD2.8 & 5.6Mhz przesyłu bezpośredniego
  • analogowe obwody audio zawierające układ Marantz HDAM®-SA2 dla zapewnienia wysokiej jakości dźwięku
  • audiofilski wysokonapięciowy przetwornik DAC DSD1792 z precyzyjnym systemem zegarów i niskim jitter
  • toroidalny transformator i wysokiej jakości komponenty
  • dwuwarstwowa konstrukcja oferująca wysoką stabilność i minimalizująca wibracje
  • wzmacniacz słuchawkowy z układem HDAM-SA2
  • funkcja CD-TEXT, ładowanie iPad (5V/1A), odtwarzanie plików WAV przez złącze USB-A
  • pozłacane złącza wyjściowe
  • pilot sterujący pozwalający kontrolować zarówno wzmacniacz jak i odtwarzacz CD
  • dostępny w kolorze czarnym i srebrnym/złotym
  • waga netto: 5.90 kg
  • wymiary produktu: 440 x 329 x 107 mm

altWiększość ludzi po prostu lubi słuchać muzyki. Ale dla niektórych jest ona pasją. Tak jak dla nas! Naszym zdaniem, muzyka powinna być odtwarzana dokładnie tak, jak zamierzył jej twórca i nic, absolutnie nic, nie powinno stać jej na przeszkodzie. Dlatego filozofia firmy Marantz ma jedno jedyne motto: „Ponieważ Muzyka Jest Ważna”.
 

Seria "Range" i seria "Premium"


Marantz oferuje dwie linie produktowe. Seria "Range" jest znana z możliwości elastycznego tworzenia własnego systemu audio, odpowiedniego dla każdego stylu życia jaki można sobie wyobrazić.Natomiast bardzo wysokiej klasy seria "Premium" gwarantuje purystom sprzętu hi-fi niesamowite wrażenia odsłuchowe.

Dalsze kategorie produktów zostały opracowane na przestrzeni lat, takie jak modele "Reference", wiernie odtwarzające muzycznych emocji.

Wreszcie, modele z sygnaturą KI (Ken Ishiwata) oferują niezrównaną jakość. Ken Ishiwata jest wybitnie utalentowanym projektantem sprzętu audio, który wierzy że odtwarzany dźwięk powinien mieć taki wpływ na słuchacza, w jaki żadne inne uczucie nie jest w stanie. Jego osobisty podpis na produkcie Marantz jest znakiem bezkompromisowej wierności oryginalnemu utworowi, tak jak chciał artysta.
 

Filozofia


Muzyka jest częścią naszej codzienności. Nawet we współczesnym, zmieniającym się świecie, w którym dźwięk łączy się z obrazem, muzyka jest składnikiem definiującym kształt całości. Wnosi ona do obrazu emocje, napełnia pasją nasze doświadczenia. Dlatego realistyczne odwzorowanie muzyki jest naszym zasadniczym celem.

Filozofia stojąca za unikalnym brzmieniem produktów Marantz

Wiemy, że prawdziwe Hi-Fi odtwarza magię koncertu na żywo. Chodzi o to, aby doświadczyć muzyki w takiej formie, jaką zamierzył jej twórca – i to nawet w kinie. To właśnie muzyka jest nośnikiem ekstazy i agonii, o której opowiada historia przedstawiona w filmie. Dla firmy Marantz perfekcyjne specyfikacje i doskonałość techniczna ma znaczenie tylko wtedy, jeżeli produkt otwiera przed słuchaczem potęgę, podniecenie i emocje, które niesie muzyka.
 

Nasze dziedzictwo technicznej doskonałości pozwala nam tworzyć komponenty, które umieją przekazywać skalę, barwę, wysokość i dynamikę nagrania, czyli, de facto, jego kwintesencję.

Muzyka ma właściwości magiczne, a my staramy się, aby jej nośnik działał na inne zmysły tak samo dobrze, jak działa na słuch. Projekt techniczny i wzornictwo każdego produkowanego przez nas komponentu ma być dopełnieniem stylu życia melomana.

Szczycimy się tym, że zasady te dotyczą wszystkich naszych produktów. Nasze domowe komponenty audio/video – wszystkie razem i każdy z osobna – oferują reprodukcję najczystszej, najbardziej realistycznej muzyki w twoim domu.

Wiemy, że prawdziwe Hi-Fi odtwarza magię koncertu na żywo – chodzi o to, aby doświadczać muzyki takiej, jaką stworzył ją artysta.

Ponieważ Muzyka Jest Ważna!
 

Ken Ishiwata


W świetle reflektorów
"Muzyka jest najwyższą formą sztuki. Jest również najszlachetniejsza. Muzyka to ludzkie emocje, które udało się uchwycić, skrystalizować, zamknąć w konkretnej formie… a następnie przekazać innym.”

Ken Ishiwata jest prawdopodobnie najbardziej wpływową osobowością w dzisiejszej branży hi-endowych urządzeń audio. Zyskał sobie powszechne uznanie za niezwykły talent polegający na konceptualizacji reprodukcji dźwięku o powalającej jakości. Jego poglądy i wizje są gorliwie relacjonowane przez światową prasę branży Hi-Fi i łapczywie pochłaniane przez miłośników muzyki na całym świecie.

Przez ponad 30 lat łączy on swoją miłość do muzyki z inżynieryjnym projektowaniem konceptualnym, tworząc produkty audio o niezrównanie wysokiej jakości.

Ken Ishiwata dogłębnie bada wszystkie nowozaprojektowane komponenty Marantz. Inni miłośnicy muzyki na całym świecie mogą się nimi cieszyć dopiero wtedy, kiedy uzyskają one jego aprobatę.

Poszukiwanie protegowanych

Od czasu do czasu pojawia się komponent, w którym Ken Ishiwata dostrzega „większy potencjał”. Pan Ishiwata zabiera się wtedy za optymalizowanie „protegowanego”. Proces ten oznacza coś więcej, niż tylko zamianę kluczowych elementów składowych na droższe, obejmuje on bowiem precyzyjny dobór i subtelne łączenie, testowanie, odsłuch i ponowne testowanie. Poszukiwanie kombinacji doskonałej. Jak mówi sam Ishiwata: „To jak, jak podczas każdego koncertu: wszyscy muzycy muszą rozumieć swoje partie i być w stanie je zagrać”. Nic dodać. Nic ująć.” Kiedy już zostaje osiągnięta harmonijna jedność, rodzi się nowy komponent z sygnaturą KI."



Wywiad z Kenem Ishiwata’ą

KI: “Można chyba powiedzieć, że wszystko zaczęło się, kiedy miałem 10 lat – wtedy właśnie stworzyłem swój pierwszy wzmacniacz, a od tego czasu zbudowałem ich bardzo wiele. W szkole średniej miałem przyjaciela, którego ojciec był audiofilem. Kiedy dowiedział się, że jestem skrzypkiem i uwielbiam słuchać nagrań, zaprosił mnie do swojego pokoju odsłuchowego. Powiedział: „Ken, musisz tego posłuchać. To cię odmieni.” Położył longplay na gramofonie i opuścił igłę na rowki. Dźwięk z głośników, który dotąd znałem, był tego dnia bardzo odmienny. Głos Julie London był znacznie bardziej żywy, bliższy i bardziej seksowny. Nigdy wcześnie nie słyszałem nagranego głosu wokalisty w tak ciepły i intymny sposób. To wydarzenie niezmiernie mnie poruszyło. Przyjrzałem się jego systemowi audio i zauważyłem dziwny przedni panel urządzenia w kolorze złotego szampana z nazwą, o której nigdy dotąd nie słyszałem. Był to wzmacniacz ‘Marantz’ Model 7C. Nie wiedziałem wtedy, że wzmacniacz może robić tak fundamentalną różnicę. Muzyka, która przez niego płynęła poruszyła mnie tak bardzo, ze do dziś świetnie pamiętam emocję i radość związane z tą wyjątkową chwilą.

To było moje pierwsze spotkanie z marką Marantz, które rozbudziło we mnie wielkie zaciekawienie modelem 7C. Oczywiście był on zbyt drogi, abym go mógł kupić, więc nakłoniłem ojca przyjaciela, żeby pożyczył mi swój egzemplarz. Zabrałem go do domu i przestudiowałem każdy jego detal, a następnie zabrałem się za tworzenie kopii. To był dzień, w którym rozpocząłem wędrówkę po fascynującym świecie projektowania urządzeń Hi-Fi. Świata mikroskopijnej złożoności, ale również całościowej pełni.”

Pytanie: Jakie były największe wyzwania podczas pracy nad budową kopii wzmacniacza Marantz Model 7C?

KI: “Były to czasy, w których projekty Marantz’a były bardzo skomplikowane, dlatego też największym wyzwaniem były dla mnie wyrafinowane schematy obwodów. Problem z modelem Saul B Marantz Model 7C polega na tym, że przy braku ostrożności wpada on w oscylacje. Oscylacje te występują przy znacznie wyższych częstotliwościach, i to było głównym wyzwaniem. Zacząłem również przyglądać się technice budowy okablowania i najlepszym sposobom lutowania elementów. Studiowałem te i wiele innych elementów używając Modelu 7C w charakterze schematu. To był początek mojej techniki projektowania konceptualnego. W końcu zrozumiałem i doceniłem sposób, w jaki te wszystkie odmienne elementy wzajemnie współdziałają podczas interpretacji sygnału dźwiękowego, nie tylko jako funkcji elektronicznej, ale w sposób znaczenie okrąglejszy, pełniejszy i piękniejszy.”

Pytanie: Mówisz: „nie tylko jako funkcji elektronicznej, ale w sposób znaczenie okrąglejszy, pełniejszy i piękniejszy”. Jak więc mierzy się jakość?

KI: “Oczywiście mamy odpowiednie przyrządy. Ale mogą one zmierzyć „parametry dźwiękowe” tylko w sposób statyczny. Przyrządy dokonują wyłącznie pomiaru chwilowego – to tak, jakby zrobić zdjęcie tancerzowi: obraz jest precyzyjny, ale nie przedstawia dynamiki, prędkości ani rytmu tańca. Muzyka jest też zjawiskiem dynamicznym. Jej barwa, głośność, wysokość i intensywność ulegają ciągłym zmianom. Dlatego tez za każdym razem, kiedy pracuję nad produktem mierzę jego jakość przez referencję do utworu muzycznego, który perfekcyjnie znam od strony dźwiękowej i percepcyjnej z oryginalnego źródła. Tylko wtedy mogę stwierdzić, jaki jest charakter indywidualnego komponentu, jako elementu składowego całości.

Kluczowe znaczenie ma zrozumienie, co oznacza jakość dla oryginalnej muzyki. Myślę, że jest to jedyny sposób, aby wyznaczyć właściwy proces projektowania. Nie można po prostu wziąć komercyjnej płyty CD jako punktu odniesienia, ponieważ nic nie wiadomo o autentyczności jej pochodzenia. W firmie Marantz ta ważna zasada jest dla nas absolutną koniecznością.”

Pytanie: A więc ocena jakości (i jej podnoszenie) zależy od zrozumienia relacji panujących pomiędzy poszczególnymi elementami charakterystyki dźwiękowej.

KI: “Zasadniczo tak, ale w rzeczywistości charakterystyki nigdy nie są takie same. Kontekst zmienia naszą percepcję dźwięku w relacji do naszego otoczenia. Mamy oczywiście udokumentowane metodologie badania i rozwoju naszych projektów, ale czasami musimy wykorzystać zupełnie inne elementy, aby uzyskać pożądane wyniki. Nie ma „gotowego przepisu” na dobry projekt. Na przykład, jeżeli ktoś uważa, że zmiany wprowadzone przeze mnie w jednym modelu są wytyczną do zaprojektowania innego, to jest w błędzie. Ponieważ czułość różnych kombinacji elementów daje komponentowi unikalną charakterystykę, która sprawia, że jest on interesujący. Weźmy na przykład taką drużynę piłkarską. Można zgromadzić w niej 11 najlepszych zawodników na świecie, ale to nie znaczy, że na pewno wygrają oni mecz. To właśnie w szczegółowej charakterystyce każdego z tych graczy należy szukać prawdziwej harmonii, i tak samo musi to rozumieć dobry inżynier branży Hi-Fi.”

Pytanie: Jest oczywiste, że uwielbiasz projektować systemy audio, ale czy bardziej niż samą muzykę?

KI: “Nie, muzykę kocham ponad wszystko. Uważam, że muzyka jest najwspanialszą formą sztuki, jaką kiedykolwiek stworzyła ludzkość. Muzyka przemawia bezpośrednio do serca. Nawiązuje połączenie z emocjami. Tworzy wrażenia, które trwają. Muzyka jest ponadczasowa.”

Pytanie: Stworzyłeś Perły KI, aby uczcić 30-lecie swojej współpracy z firmą Marantz. Co sprawia, że są one tak wyjątkowe?

KI: Chciałbym móc powiedzieć, że jest to taka - a taka kombinacja elementów, ich powlekana miedzią konstrukcja nośna, albo jeszcze coś innego. Ale – jak już wyjaśniałem – kwintesencją jest tu sposób, w jaki wszystkie te różnorodne elementy współpracują ze sobą jako całościowy system. Dlaczego Beatlesi byli tak wyjątkowi? Czy sprawiły to piosenki pisane przez Johna i Paula? Czy może realizm Ringo lub mistycyzm George’a? Albo może jeszcze coś innego? Przyczyną były wszystkie te charaktery i fakt, że oni wszyscy współpracowali ze sobą tworząc całość. Jeżeli by zmienić tylko jeden element – wpłynęłoby to na cały zespół.

Pytanie: Na końcu powiedz, co według ciebie nas czeka w przyszłości w branży hi-endowego audio.

KI: To, co mamy od zawsze: emocje.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz swoją opinię produktu, gdyż każdy może być recenzentem, Ty również!

Napisz recenzję
Pozostałe produkty z kategorii
Rega Apollo (2017)

Rega Apollo (2017)

3 500,00 zł
Audiolab M-CDT

Audiolab M-CDT

1 999,00 zł
NAIM CD5 Si

NAIM CD5 Si

5 999,00 zł
alt
© K2 Audio 2018 | KATOWICE - KRAKÓW - WARSZAWA | znaki towarowe należą do ich właścicieli
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl