wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wzmacniacze » Zintegrowane » Soul Note SA710
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Producenci
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Ankieta

Czy podoba Ci się nasz sklep?

  • Tak, bardzo!
  • Średnio na jeża
  • Jest kiepski

Chmura tagów
Waluta
  • Vincent SV-237mk
  • Transparent - Audiofilska Biżuteria
  • Magnat Transplus 1500
  • McIntosh MC2152
Soul Note SA710Soul Note SA710Soul Note SA710
Soul Note SA710Soul Note SA710Soul Note SA710
Darmowa dostawa

Soul Note SA710

SOUL NOTE

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
Transport indywidualny K2audio - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 24 miesiące, realizowana przez autoryzowany centralny serwis.

Kolor wykończenia
Black
Black

Cena: 9 000,00 zł

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • marka SOUL NOTE
  • Zastosowanie
  • Akcesoria opcjonalne (6)
  • Recenzje produktu (0)

Soul Note SA710

Wzmacniacz referencyjny

Japońska firma Soul Note to dosyć stara konserwatywna firma, która ma wysokie osiągnięcia techniczne bardzo doceniane w swoim kraju. Cechą szczególną wszystkich urządzeń audio jest praca układów bez ujemnego sprzężenia zwrotnego. Takie rozwiązanie daje niesamowicie czysty wręcz kryształowy dźwięk z dużą dawką powietrza swobody, ekspresji i jakże pięknych barw. Zaczynamy odkrywać muzykę na nowo okazuje się że słychać więcej dźwięków wcześniej gdzieś ukrytych...

Całe piękno tego wzmacniacza nie polega na jego nadzwyczajnej mocy wyjściowej, ale na nadzwyczaj detalicznym, transparentnym i gładkim brzmieniu. W typowym pokoju odsłuchowym, 1-2 W mocy wyjściowej na kanał jest wartością wystarczającą, nawet z dużymi kolumnami głośnikowymi.

Zachęcamy Państwa do porównania tego wzmacniacza bez ujemnego sprzężenia zwrotnego z alternatywnymi, znacznie droższymi rozwiązaniami. W torze wzmacniacza SA710 nie ma żadnych pętli sprzężenia zwrotnego.

Pomimo niedużej mocy wyjściowej wzmacniacz oferuje bardzo szczegółowe, przejrzyste i gładkie brzmienie. W typowym salonie kilka Watów słuchania na kanał wystarczy, nawet z dużymi głośnikami. Jeżeli szukasz kompromisu pomiędzy dźwiękiem tranzystorowym i lampowym to koniecznie posłuchaj Soul Note. SA 710 to wzmacniacz, który można spokojnie porównać z droższymi propozycjami.
 
Jest też i coś dla osób ceniących sobie wieczorny spokój czyli wbudowany wysokiej klasy wzmacniacz słuchawkowy, który bez problemu poradzi sobie ze słuchawkami planarnymi.
 
Producent w celu zmaksymalizowania jakości dźwięku zaleca postawienie urządzenia na 3 małych kolcach które znajdziemy na wyposażeniu.

Specyfikacja techniczna SA710:
  • Moc wyjściowa: 10 W x 2 przy 8 Ohm (te 10W mocy naprawdę jest w stanie wysterować większość kolumn)
  • Wzmacniacz słuchawkowy: 3 W x 2 przy 32 Ohm
  • Przedwzmacniacz: 2,0 V (10 k Ohm )
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne:
  • Głośniki: 0,2% (10 Hz ~ 100 kHz, 3,3 W, 8 Ohm)
  • Wzmacniacz słuchawkowy: 0,03% (10 Hz ~ 100 kHz, 200 mV, 32 Ohm)
  • Przedwzmacniacz: 0,05% (10 Hz ~ 100 kHz, 2,0 V, 10 kOhm)
  • Pasmo przenoszenia:
  • Głośnik: 5 Hz - 350 kHz (+ 0 / -1 dB, 1 W, 8 Ohm)
  • Słuchawki: 5 Hz ~ 400 kHz (+ 0 / -1 dB, 200 mW, 32 Ohm)
  • Przedwzmacniacz: 5 Hz ~ 400 kHz (+ 0 / -1 dB, 2,0 V, 10 kOhm)
  • Stosunek S/N: 115dB (IHF Network)
  • Wymagania dotyczące zasilania: 230 V AC, 50 Hz
  • Średni pobór mocy: 32 W (J60065)
  • Wymiary: 420mm (szer) x 98mm (wys) x 243 (gł)
  • Waga: 6,0 kg
alt
Soulnote to firma z długimi tradycjami w japońskiej branży hi-fi. Nasze produkty są projektowane i wytwarzane w taki sposób, by zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wymagających słuchaczy. W pracach nad rozwojem produktów marki Soulnote biorą udział doświadczeni muzycy, aby muzyka mogła rozbrzmiewać w Państwa duszy.

Produkty SoulNote są projektowane w taki sposób, aby dać użytkownikowi niezrównaną jakość odsłuchu muzyki. Jest to możliwe w oparciu o ponad 50-letnie doświadczenie inżynieryjne wyniesione z Japonii. Brak ujemnego sprzężenia zwrotnego w układach wzmacniaczy daje prawdziwe korzyści i możliwość usłyszenia dźwięku, który jest naturalny, transparentny i czysty.
 

Co sprawia, że SoulNote jest nadzwyczajny?

Wiele szanowanych magazynów branżowych audio publikowało testy i recenzje produktów SoulNote, zamieszczając bardzo pochlebne opinie. Po wielu godzinach odsłuchów i oględzin eleganckich, kształtnych urządzeń, niektóre z uwag brzmiały następująco:

„Uwielbiam ten produkt!”

„Świetne urządzenie, jestem całkowicie zafascynowany jego dźwiękiem; dajcie mi cały zestaw!”


Co więcej, wielu recenzentów początkowo myślało, że mają do czynienia z nowicjuszem w branży audio, i było przyjemnie zaskoczonych, gdy okazało się, że firma ma tak długą i bogatą historię, a także bardzo prostą, choć głęboką filozofię.

Czy kiedykolwiek zastanawiali się państwo, dlaczego urządzenia SoulNote brzmią w taki, a nie inny sposób? Każdy członek zespołu inżynierów w życiu prywatnym był melomanem. W zespole znaleźć można było miłośników wszelkich gatunków muzycznych, od rocka do klasyki i rytmów latynoskich, a także wszystkiego, co znajduje się pomiędzy nimi. Często odwiedzali sklepy muzyczne i studia nagraniowe. Dało im to okazję do obserwowania jakości dźwięku, i w efekcie do przeniesienia tej jakości do domowych zestawów audio.
 

Ale dlaczego???

Odpowiedź jest prosta: muzyka i audio to jedno. Oznacza to, że w gruncie rzeczy nie można oddzielać tonów muzycznych od sprzętu audio, który je odtwarza. Czy to w samochodowym, czy też domowym czy jakimkolwiek innym systemie audio, słuchacz powinien móc doświadczyć dźwięku o takiej jakości, jakby naprawdę znalazł się w studiu nagraniowym czy na koncercie muzycznym. Co więcej, sprzęt audio powinien dodatkowo dobrze się prezentować, być prosty i łatwy w obsłudze.

Wszystko to można podsumować prostym, lecz chwytliwym hasłem reklamowym SoulNote’a, które brzmi: „Dźwięk, który rozbrzmiewa w duszy”. Powstało ono dla odzwierciedlenia celu firmy, polegającego na zmniejszeniu różnicy pomiędzy studiem nagraniowym a sceną koncertową, czy też posługując się terminologią komputerową pomiędzy „sprzętem” a „oprogramowaniem”,. Uważają oni, że nie można mieć jednego ignorując drugie. Jest to podejście holistyczne, według którego pobudzane są nie tylko ludzkie zmysły, ale i dusza.
 
Jak to działa: technologia stojąca za produktami SoulNote’a
Sztuczka polegała na użyciu specjalnego, kompaktowego kondensatora, który wpływa na jakość odtwarzanej muzyki w zakresie częstotliwości 350-500 Hz. Inżynierowie dodatkowo zdecydowali się na użycie układu wzmacniacza bez sprzężenia zwrotnego, zapewniającego wysoką moc wyjściową przy bardzo niskich zniekształceniach. Odpowiednie zasilanie zapewnia zasilacz z potężnym transformatorem typu R-core, szybkimi diodami prostowniczymi oraz szybkimi, płaskimi kondensatorami filtrującymi. Cały ten techniczny żargon oznacza po prostu czysty, żywy dźwięk o bardzo wysokiej jakości i dynamice. Co więcej, dobywa się on z urządzenia zamkniętego w niewielkiej, kształtnej i stylowej obudowie.
 
Historia powstania SOULNOTE
Nie da się mówić o historii marki SoulNote bez przywołania nazwiska jednego człowieka i jego wielkiej pasji, pana Nakazawy, prezesa CSR. Jego wkład w rozwój marki SoulNote można jedynie oddać słowem ‘legendarny’…

Historia SoulNote zaczęła się od pasji jednego człowieka, prezesa CSR, pana Nakazawy. Wszystko wydarzyło się wkrótce po tym, jak ukończył naukę na uniwersytecie i rozpoczął pracę w firmie Standard Radio Corporation, która zajmowała się konstruowaniem amatorskich i profesjonalnych urządzeń bezprzewodowych oraz sprzętu radiowego. Początkowo pan Nakazawa został zatrudniony na stanowisku inżyniera w dziale badawczo-rozwojowym (R&D). Był on odpowiedzialny za rozwój wielu znaczących innowacji, które zmieniły nasz sposób słuchania muzyki. W 1982 roku, u progu ery cyfrowej w świecie audio, udoskonalił konstrukcję magnetofonu kasetowego wysokiej klasy.

Ten i podobne etapy w rozwoju jego kariery inżyniera można określić jako rewolucyjne. Okazało się jednak, że przeznaczony został do jeszcze większych rzeczy.

img2W 1971 roku amerykańska firma SUPERSCOPE, współwłaściciel amerykańskiego Marantza, wykupiła 50% udziałów w Radio Corporation. W ramach nowego przedsięwzięcia Standard Radio zajęła się nadzorowaniem prac badawczo-rozwojowych nad wieżami i amplitunerami niższej i średniej klasy. Oprócz tego, została też wyłącznym dystrybutorem tego rodzaju sprzętu audio w Japonii. Większość produkcji przeniesiono wówczas do Kraju Kwitnącej Wiśni.

Kilka lat po rozpoczęciu się ery cyfrowej w audio, w 1975 roku, firma Standard Radio Corporation zmieniła swą nazwę na Marantz Japan Inc. W 1980 roku firma SUPERSCOPE sprzedała część swoich aktywów holenderskiej korporacji Philips Corporation. Nowy nabytek obejmował również prawa do własności intelektualnej a także oddział sprzedaży firmy Marantz Japan Inc. W wyniku przejęcia Philips Audio zdecydował podnieść status produktów Marantza z klasy budżetowej do poziomu luksusowego. W zamian za to Marantz uzyskał pełny dostęp do różnych technologii znajdujących się w arsenale Philipsa.

Jednym z owoców tej współpracy pomiędzy dwiema markami świata audio stał się pierwszy odtwarzacz CD Marantza, model CD63, który został od razu doceniony na całym świecie. Kluczową osobą dla jego powstania był nie kto inny, jak pan Nakazawa.

W ramach nowego partnerstwa holendersko-japońskiego, z powodzeniem kontynuował on swoje prace badawczo-rozwojowe. Jego dziełem stały się tak znakomite produkty, jak Philips LHH100, pierwszy na świecie dzielony odtwarzacz CD z 1988 r., LHH500, pierwszy odtwarzacz CD typu bitstream (1-bitowy) z 1989 r., AV1000, pierwszy dzielony dekoder AV i wzmacniacz mocy, też z1989 r., LHH800R, pierwszy odtwarzacz CD bez ujemnego sprzężenia zwrotnego z 1993 r., czy LHH A700, wzmacniacz bez pętli ujemnego sprzężenia zwrotnego z 1994 r., żeby wspomnieć tylko najważniejsze urządzenia. Aby pomóc w powstawaniu takich innowacyjnych produktów, pan Nakazawa wymyślił kilka haseł motywacyjno-reklamowych z dziedziny rozwoju produktów. Najważniejsze z nich to:
 
„Opracować ‘pierwszy na świecie’ czy też ‘pierwszy w branży’ produkt…”

„Opracować produkty, który dostarczą użytkownikom jakość rodem z ich najlepszych marzeń”.

W latach 200-2006, gdy na całym świecie dochodziło do wielkich przejęć i konsolidacji firm i przedsięwzięć biznesowych, firma Marantz Japan, Inc. postanowiła odłączyć się od Philipsa. Chociaż początki były trudne, krok ten doprowadził wkrótce do partnerstwa z firmą Denon, która właśnie opuściła korporację Nippon Columbia, odsprzedała swoje udziały i stała się partnerem biznesowym Marantza. „Nowa” firma Denon powstała przy udziale amerykańskiego funduszu inwestycyjnego Ripplewood Holdings LLC. Poprzez transfer udziałów w 2002 r. poszczególne podmioty stały się częścią jednej grupy o nazwie D&M Holdings, Inc.
Niestety, zmiana właściciela nie pozostała bez wpływu na środowisko pracy w firmie. Fundusz inwestycyjny zainteresowany był w pierwszym rzędzie efektywnością produkcji, a nie kwestią jakości dźwięku produktów. Przed panem Nakazawą i jego zespołem pojawiło się pytanie: co jest ważniejsze, jakość i integralność, czy też zysk finansowy? Odpowiedź mogła być tylko jedna: jakość i uczciwość.
Pan Nakazawa powiedział kiedyś, że ma pragnienie założyć firmę, która będzie opracowywać produkty będące odzwierciedleniem najlepszych marzeń ich użytkowników. Oznaczało to konieczność stworzenia modelu biznesowego wolnego od „ryzyka fuzji” (Mergers & Acquisitions risk), by inżynierowie mogli rozwijać produkty nieskrępowani ramami czasowymi i tym, co w kręgach biznesowych określa się mianem „rządów księgowych” (ograniczone ramy budżetowe). W 2004 r., gdy zarząd gorączkowo dyskutował, czy M&A było właściwą decyzją, Nakazawa zdecydował się na wystąpić o MBO (wykup menedżerski), wraz z grupą inżynierów dzielących jego poglądy i pasję. W wyniku tego ruchu duży oddział inżynierów (około 50 osób) zdecydował się przejść wraz z p. Nakazawą do jego nowej firmy.

Nowa firma stała się znana jako pierwsza firma audio notowana na tokijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych pod nazwą CSR, Inc. Pan Nakazawa widział swoją rolę w zaspokajaniu potrzeb użytkowników, a także pomocy w realizacji marzeń zespołu inżynierów CSR, Inc. W ten sposób narodziła się marka SoulNote. Zawdzięcza ona wszystko pasji p. Nakazawy oraz marzeniom wielu inżynierów, którzy powołali firmę do życia.

Krótka rozmowa z szefem zespołu inżynierów SoulNote, Panem Kato

Według P. Kato, współczesna generacja odtwarzaczy CD potrafi wydobyć jedynie 80% informacji muzycznych zapisanych na płycie CD. Uważa on, że istnieją metody na przekroczenie tych ograniczeń.

PYTANIE

Najważniejszymi cechami serii produktów LHH firmy Philips były znakomita scena dźwiękowa i najwyższej klasy wierność odtwarzanego dźwięku. Jakie za tym stały technologie?

P. KATO

W zasadzie dość podstawowe. Żmudną metodą „prób i błędów” doszliśmy do tego, że potrafiliśmy wydobyć z urządzenia 100% jego możliwości. Wiele odtwarzaczy CD nie jest w stanie wydobyć 100% informacji z odtwarzanych płyt CD. Wielu inżynierów i projektantów audio bardziej polega na pomiarach przy pomocy oscyloskopu, które zaciemniają obraz tego, o co chodzi w prawdziwej jakości dźwięku. W odróżnieniu od nich, wraz z moim zespołem polegamy przede wszystkim na własnym słuchu dla osiągnięcia doskonałej jakości brzmienia.

PYTANIE

Philips i Marantz produkowały kiedyś odtwarzacze CD z 1-bitowymi przetwornikami, gdyż wysokiej jakości możliwości reprodukcji dźwięku. Z drugiej strony, nie da się zaprzeczyć, że obecnie dominują przetworniki typu multibit. Z punktu widzenia dźwięku o najwyższej jakości, co mógłby Pan powiedzieć w tym kontekście?

KATO

Rzeczywiście uważam, że bitstream oferował unikalną jakość dźwięku, który był bardzo gładki. Jednym z takich odtwarzaczy był TD1547, znany również jako DAC7, który cechował się bardzo mocnym dźwiękiem o dużej liniowości. Było to w czasach, gdy większość firm Hi-Fi z trudnością potrafiła wydobyć większość możliwości z dostępnych wówczas urządzeń audio. Od tego czasu poszliśmy mocno do przodu i jakość przetworników DAC uległa zasadniczej poprawie. Obecnie wierzymy, że skoro nadal możliwe jest wydobycie ukrytych możliwości z odtwarzaczy tak 1-bitowych, jak i multi-bitowych, można spróbować pójść jeszcze dalej w kierunku prawdziwie czystej jakości dźwięku. Pomimo obecnej popularności takich formatów, jak MP3, wielu użytkowników nadal zafascynowanych jest płytą CD. Prawdą jest też, że wiele odtwarzaczy nie jest w stanie wykorzystać pełni swoich możliwości. Nie powstrzymuje to nas jednak przed dążeniem do celu, którym jest dostarczenie użytkownikowi możliwie jak najbardziej realistycznego dźwięku. Oznacza to konieczność ciągłego rozwoju firmy, poprzez eksperymenty z dziedziny elektroniki i mechaniki. Jednym z owoców naszej pracy jest transport CD cn110, który ostatnio znalazł się w sprzedaży na terenie Japonii i innych krajów w Azji. Mechanizm CD znajduje się w centralnej części obudowy. W SoulNote znajdujemy zastosowanie dla tego rodzaju najnowszych technologii nie tylko w naszych odtwarzaczach CD i DAC-ach, ale również w przypadku wzmacniaczy, wzmacniaczy słuchawkowych, czy też produktów typu CAS, czyli Computer as Source („komputer jako źródło”; w domyśle: dźwięku).
 
Historia urządzeń SoulNote na przełomie lat:

1988
LHH1000 (CD-12) - World First Standalone CD Transport and DAC unit

1989 
LHH500 (CD-11) - World First Bitstream Conversion CD Player

1989
AV1000 (AV-95) - World First Standalone AV Controller and Power Amplifier

1993
LHH800R - World First Non-NFB CD Player

1994
LHH A700 - NOn-NFB Power Amplifier

1998
Project D-1 - Non-NFB DAC Unit

2007
cd1.0 - Non-NFB Output and Power Supplies CD Player

2008
SA710B - Non-NFB 300kHz Output Monitor Amplifier

2011
SC710B - Non-NFB 24bit/192kHz CD Player
SA730B - Non-NFB MOS-FET PWM Digital Amplifier
sd2.0B - Non-NFB Power Supplies/USB Audio Class 2.0 24bit/192kHz DAC Unit

✅ Wzmacniacz zintegrowany to połączenie przedwzmacniacza i końcówki mocy w jednej obudowie, a więc jest to wzmacniacz najbardziej popularny a co za tym idzie, wzmacniacz zintegrowany jest najczęściej wykorzystywany w systemach domowych jako wzmacniacz stereo.
Najczęściej (choć nie zawsze) sekcja przedwzmacniacza i końcówka mocy czerpie zasilanie z jednego transformatora, a więc wzmacniacz zintegrowany jest rozwiązaniem kompaktowym, ale nie idealnym stąd praktycznie każdy producent systemów audio w swojej ofercie posiada dzielone wzmacniacze a więc osobno przedwzmacniacz oraz końcówka mocy.

✅ Z ekonomicznego punktu widzenia klasyczny zintegrowany wzmacniacz stereo jest najbardziej powszechny, a dodatkowo najnowsze konstrukcje wyposażone są w przetwornik cyfrowo analogowy dla swobody podłączenia cyfrowych źródeł dźwięk, takich jak komputer, odtwarzacze sieciowe, konsole gier, odtwarzacze Blu-Ray czy w końcu telewizor. Nie rzadko również na wyposażeniu znajdziemy przedwzmacniacz gramofonowy, a więc podążając tą drogą zbliżamy się do punktu prezentacji muzyki w sposób najbardziej wierny tj. z czarnej płyty.

✅ Wybierając swój zintegrowany wzmacniacz stereo nie skupiaj pełnej uwagi na ilości mocy wyrażanej w Watach. Parametr ten jest tylko częściowo istotny, jednak nic on nie mówi o wydajności prądowej, która jest istotą każdego wzmacniacza stereo. Zwróć raczej uwagę na solidność komponentów oraz tradycję dźwięku danej marki.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz swoją opinię produktu, gdyż każdy może być recenzentem, Ty również!

Pozostałe produkty z kategorii
McIntosh MA9000 wzmacniacz stereo

McIntosh MA9000

54 500,00 zł
MBL Corona C51

MBL Corona C51

33 110,00 zł
Denon PMA-520AE

Denon PMA-520AE

1 095,00 zł
Rega Brio

Rega Brio

3 660,00 zł
McIntosh MAC7200

McIntosh MAC7200

37 500,00 zł


altBudujesz system muzyczny?

Szukasz doskonałych kolumn..., wzmacniacza..., odtwarzacza...?
 

Kupuj z głową! Najniższa cena to nie wszystko!

alt

Służymy wiedzą i doświadczeniem, popartym latami praktyk.

U nas otrzymasz fachową ekspertyzę, bez "nabijania w butelkę".
 
alt
Cenimy twój czas i pieniądze.
 
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

 
alt
© K2 Audio 2021 | WARSZAWA - KATOWICE - KRAKÓW | znaki towarowe należą do ich właścicieli
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl